Juri ja Sanna Karvinen kauppiaiksi K-Market Kivistöön Vantaalle

K-Market Munkkiniemen kauppiaspariskunta Juri ja Sanna Karvinen siirtyivät kauppiaiksi K-Market Kivistöön. Kivistön K-Marketia on tarkoitus kehittää tinkimättömästi oman alueensa parhaaksi lähikaupaksi – samalla tavalla kuin Munkkiniemessä tehtiin.

Juri Karvisen kaupanalan ura on pitkä. Hän on työskennellyt ruokakaupoissa vuodesta 2004 lähtien, muun muassa helsinkiläisissä K-Supermarket Munkissa ja K-Supermarket Pohjois-Haagassa, Espoossa K-Supermarket Lähderannassa ja viimeisimpänä K-Market Jätkäsaaressa Helsingissä. Vuonna 2016 Karvinen valmistui K-kauppiasvalmennuksesta ja aloitti K-Market Munkkiniemen kauppiaana vuoden 2017 alussa. Nyt Kurvisten matka jatkui Kivistöön.

– Intohimo kauppiaana toimimisessa on päästä toteuttamaan omia ideoita omassa kaupassa, kertoo Juri Karvinen.

– Saimme kehitettyä K-Market Munkkiniemestä todella hyvän kaupan ja nyt aiomme tehdä samoin K-Market Kivistössä. Kivistö on uusi asuinalue, joka tarjoaa paljon mahdollisuuksia myös kaupan valikoimien kehittämiseksi, kertoo Karvinen.

– Tulemme panostamaan entisestään kaupan ruokaisuuteen ja jatkamaan kaupan uudistamista uuden ajan lähikaupaksi. Kuuntelemme asiakastoiveita ja kehitysehdotuksia herkällä korvalla.

– Olemme Kivistön arjessa joka päivä näkyvillä. Meille saakin tulla mielellään juttelemaan kaupassakäynnin lomassa, summaa Karvinen.

K-kauppias Juri Karvinen, p. 044 284 3264

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi