Jussi ja Katja Sippola uuden K-Market Noormarkun kauppiaiksi

Myös Noormarkun apteekki muuttaa K-Market Noormarkun kiinteistöön. Kauppiaspariskunta ottaa myöhemmin keväällä vetovastuun myös K-Market Forssintiestä.

Jussi Sippola (33) on koulutukseltaan merkonomi ja hän on suorittanut Keskon ruokakauppiasvalmennuksen. Jussi on työskennellyt lähes 15 vuotta ruokakaupanalalla, josta viimeiset kolme vuotta K-Market Herkkupadan kauppiaana.

Katja Sippola (34) on myös mukana kaupan toiminnassa. Katja on koulutukseltaan merkonomi ja suorittanut myös terveydenhoitajan tutkinnon. Perheeseen kuuluu lisäksi heidän kaksi lasta; 6-vuotias Emmi ja 9-vuotias Santeri. Sippolat asuvat tällä hetkellä Seinäjoella, mutta muuttavat Porin suunnalle jo maaliskuun lopulla.

– Hienoa päästä vetämään uutta K-Market Noormarkkua. Kaupan nykyaikainen myymälätekniikka ja -kalusteet antavat loistavat lähtökohdat lähteä kehittämään Noormarkkuun uuden ajan palvelevaa lähikauppaa, kertoo Jussi Sippola.

– Suuressa roolissa tulevat olemaan kaupan tuoretuotteiden tarjonta ja laatu, joihin aiomme erityisesti panostaa. Kauppaan tulee myös palvelutiski sekä laaja irtopaistotuotteiden valikoima. Lähi- ja paikallistuotteet tulevat olemaan isosti esillä kaupan valikoimassa ja toivommekin rohkeasti yhteydenottoja valmistajilta ja tuottajilta, että heidän tuotteensa löytävät tiensä kaupan hyllyille, jatkaa Sippola.

– Odotamme innolla, että pääsemme tutustumaan asiakkaisiin sekä heille ennestään tuttuun henkilökuntaan. Kauppa on asiakkaitaan varten ja tulemme keräämään aktiivisesti palautetta ja kommentteja sen suhteen, mitä asiakkaat kaupaltaan odottavat. K-Market Noormarkkua rakennetaan ja kehitetään puhtaasti alueen asukkaita varten ja kuuntelemme herkällä korvalla jokaisen toiveen ja kehitysehdotuksen, kertovat Jussi ja Katja suunnitelmistaan Noormarkussa.

K-Market Noormarkku työllistää kauppiaiden lisäksi kymmenkunta ruokakaupan osaajaa. Kauppa palvelee asiakkaitaan maanantaista lauantaihin klo 7–22 ja sunnuntaisin klo 10–22.

Jussi Sippolan kaupat Porissa:
12.4.2018 alkaen: K-Market Noormarkku
14.5.2018 alkaen: K-Market Forssintie

K-kauppias Jussi Sippola, p. 050 572 8778

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi

Yrityksestä

K-ryhmän noin 43 000 hengen porukka työskentelee päivittäin, jotta asiakkaiden olisi kiva käydä kaupoissamme kahdeksassa maassa. Autamme yli 1 800 kauppaamme palvelemaan asiakkaitaan päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Teemme työtämme suurella sydämellä huomioiden samalla yhteiskuntaa ja ympäristöä. Olemme maailman vastuullisin ruokakauppa ja uudistuaksemme kokeilemme innolla uutta.