Jussi Valkama aloittaa kolmen K-Marketin kauppiaana Porissa ja Ulvilassa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 17.10.2017

Jussi Valkama (40) aloittaa K-kauppiaana kolmessa K-Marketissa Porissa ja Ulvilassa. Murtosenmutkan, Ulvilan ja Pormestarinluodon K-Marketien asiakkaat saavat sosiaalisen kauppiaan, jolle asiakkaiden arjen piristäminen on sydämen asia.

Jussilla on takana pitkä ura franchise-yrittäjänä Tapiola-ryhmässä ja viimeisen neljän vuoden ajan Isku Koti -kauppiaana. Kauppiasharjoittelun Jussi suoritti K-Supermarket Cityssä (nyk. Kampus) vuosina 2011–13, jolloin tutuksi tulivat kaikki kaupan työtehtävät.

"Olen onnekas päästessäni K-kauppiaaksi omaan kotikaupunkiini. Kauppiaana olen etuoikeutettu saadessani työskennellä päivittäin asiakkaiden ja henkilökunnan kanssa. Myös toimiminen ruoan parissa kiehtoo. Ruoka tuo perheet, ystävät ja tuttavat saman pöydän ääreen", K-kauppias Jussi Valkama sanoo.

Jussi haluaa pitää kaupoissaan kiinni lähikaupan vahvuuksista, kuten asioinnin helppoudesta, luotettavasta hintatasosta, hyvästä palvelusta ja runsaista valikoimista. Erityisenä tavoitteena on tuoda inspiraatiota asiakkaiden arkeen.

"Neljän alakouluikäisen lapsen isänä tiedän, että ruokakaupassa käyminen ja uusien ideoiden tuominen kotikeittiöön voi olla haasteellista. Haluan tarjota asiakkaille helpossa muodossa ideoita, inspiraatiota ja uusia vaihtoehtoja ruoanlaittoon", Jussi sanoo.

Jussin K-Marketit työllistävät yhteensä runsaat 15 kaupan ammattilaista. Jussille siirtyvät K-Marketit ovat entisiä Siwoja ja Valintataloja. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Vapaa-ajallaan sosiaalinen ja ihmisten parissa viihtyvä kauppias harrastaa juoksua ja maastopyöräilyä. Muu liikenevä vapaa-aika kuluu 5-, 7-, 10- ja 12-vuotiaiden lasten liikunnallisten harrastusten parissa. Perheeseen kuuluu myös alakoulussa luokanopettajana työskentelevä vaimo Marianne.

Jussi Valkaman K-Marketit Porissa ja Ulvilassa:

• 6.11.2017 alkaen: K-Market Murtosenmutka (os. Kotkantie 1, Pori)
  • 1/2018 alkaen: K-Market Ulvila (os. Nummelantie 2, Ulvila)
  • 3/2018 alkaen: K-Market Pormestarinluoto (os. Alahangantie 1, Pori)

K-kauppias Jussi Valkama, puh. 040 531 5130.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: