K-Citymarket aloittaa yhteistyön Hemtexin kanssa – Kotoilu ja hyggeily vauhdittavat kodintekstiilien myyntiä

K-ryhmä lehdistötiedote 15.8.2017 klo 11.00

K-Citymarket ryhtyy yhteistyöhön suositun ruotsalaisen kodinsisustusketju Hemtexin kanssa. Hemtex24h-mallisto tulee myyntiin kaikkiin Suomen 81:een K-Citymarketiin. Kodintekstiilejä ja sisustustuotteita sisältävä, skandinaaviseen makuun suunniteltu Hemtex24h-mallisto on myynnissä elokuusta alkaen. Tuotteita saa ainoastaan K-Citymarketeista.

Kodista nauttiminen on yhä vahvistuva ilmiö. Ruoan laittaminen ja yhdessä syöminen sekä sisustaminen ja yhdessäolo tuovat mielihyvää ja tarjoavat vastapainoa kiireiselle elämälle.

”Kodintekstiilien myynti on K-Citymarketeissa vahvassa kasvussa, viimeisen vuoden aikana myynti on kasvanut yli 20 prosenttia. Varta vasten K-Citymarketille suunniteltu Hemtex24h-mallisto sai inspiraationsa juuri kuluttajien arjesta ja kotoilun ja hyggeilyn kaltaisista trendeistä. Hemtex24h-malliston avulla haluamme näyttää, miten kotia voi sisustaa helpolla, hauskalla ja edullisella tavalla. Olemme todella ylpeitä, että saimme Hemtexin kaltaisen brändin valikoimiimme”, kertoo K-Citymarket-ketjun johtaja Johanna Kontio.

Tekstiilejä ja sisustustuotteita kodin eri tiloihin

Hemtex24h-malliston laajan valikoiman tuotteet on suunniteltu siten, että ne sopivat moneen makuun ja tarkoitukseen: omaan kotiin, mökille, opiskelijan ensimmäiseen asuntoon, lahjaksi ystävälle tai viemiseksi tupaantuliaisiin. Valikoimassa on tuotteita makuuhuoneeseen, olohuoneeseen, kylpyhuoneeseen sekä keittiöön. Tuotteilla on helppo muodostaa yhteensopivia kokonaisuuksia.

”Uskomme että edullisuus yhdistettynä Hemtexin korkeaan laatuun, käytännöllisyyteen sekä yksilölliseen muotoiluun houkuttelevat. Haluamme tehdä sisustamisesta helppoa tuomalla laadukkaat Hemtex24h-tuotteet K-Citymarketeihin kaikkien suomalaisten ulottuville”, Johanna Kontio kertoo.

Ensimmäinen Hemtex24h-mallisto saapui K-Citymarketeihin elokuun alussa ja malliston tuotteissa on muun muassa kauniita syyshenkisiä printtikuoseja. K-Citymarketien kodintekstiiliosastoilta löytyy Hemtex24h:n lisäksi myös muita kodintekstiilibrändejä pysyvästi sekä vaihtuvin kampanjoin.

Hemtex24h-kodintekstiilimalliston lanseeraus on osa K-Citymarket-ketjun uudistusta. Kodintekstiiliosaston uudistus on jatkoa tänä keväänä toteutetulle pukeutumisen osastojen uudistukselle sekä viime vuoden kauneusosastojen uudistukselle. Kaikki ketjun kaupat uudistetaan vuoden 2018 loppuun mennessä. Tavoitteena on luoda 81 erilaista, valikoimaltaan ja palveluiltaan oman asiakaskuntansa näköistä K-Citymarketia.

Viestintäpäällikkö Tanja Ruotsi, puh. 050-5731601, tanja.ruotsi@kesko.fi

Lisää Hemtex24h-malliston kuvia osoitteessa http://marsu.kesko.fi/l/Mxkd8_L9ZnCc

K-Citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa.
K-Citymarket tunnetaan parhaista tarjouksistaan, paikallisista valikoimistaan ja ruokaosaamisestaan. Jokaisessa K-Citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 81 K-Citymarketia. www.k-citymarket.fi

K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä

Avainsanat: