K-Citymarket Kankaanpään kokonaisuudistus on valmis

K-Citymarket Kankaanpään kokonaisuudistus on valmistunut. Laajentunut kauppa tarjoaa asiakkaille entistäkin suuremman valikoiman. Uudistuneen kaupan avajaisia juhlitaan monin tavoin torstaista 6.6. alkaen.

Kankaanpään K-Citymarket uudistui remontissa täysin. Mittava peruskorjaus kattoi muun muassa talotekniikan, kalustuksen, myymälämiljöön, valaistuksen ja sähköjen uusimisen. Myös kaupan kylmälaitteet vaihdettiin uusiin, ympäristöystävällistä hiilidioksidia kylmäaineena käyttäviin laitteisiin. Tehdyt uudistukset ja korjaukset parantavat merkittävästi kiinteistön energiatehokkuutta.

Kauppiaat Kimmo ja Tiina Jääskeläinen kertovat, että uudistuksessa kauppa laajeni ja sen myötä tuotevalikoima kasvoi. Nyt tuotteita löytyy elintarvikeosastoilta jo yli 20 000. Lisää tilaa tuli muun muassa trendituotteille, kuten terveysvaikutteisille tuotteille sekä vegaanisille tuotteille. Uutuutena kaupasta löytyy nyt esimerkiksi mocheja eli japanilaisia jäätelöitä.

"Tavoitteenamme on ollut pitää Cittarissamme sellainen sama kotoisuus, joka siellä oli ennen remonttia. Nyt kauppa on uudenaikainen ja laajentunut sekä neliöiltään että valikoimiltaan. Henkilökunta on ollut hienosti sekä innolla mukana toteuttamassa uudistusta kanssamme. Heille kuuluu suuri kiitos – sekä myös kaikille tahoille, jotka olivat tekemässä tätä uudistusta. Asiakkaille myös lämmin sekä suuri kiitos siitä, että kaiken sen remontin keskellä kävivät ostoksilla ja jaksoivat tsempata meitä remontin aikana", kauppiaat sanovat.

Kankaanpään K-Citymarketin remontti on osa Keskon kasvustrategian mukaista päivittäistavarakaupan kauppapaikkaverkoston uudistamista. Hypermarket-kokoisten kauppojen myynti on kasvanut Suomessa merkittävästi ja niiden vaikutus päivittäistavarakaupan markkinaosuuteen on olennainen.

”Uudistettu Kankaanpään K-Citymarket on nyt aiempaa laajempi ja vastaa asiakkaidensa tarpeisiin entistäkin paremmin. Samalla kiinteistöstä tuli aiempaa vastuullisempi”, sanoo K-Citymarket-ketjun johtaja Ari Sääksmäki.

Myös kaupan käyttötavaraosastot on täysin uudistettu. Tavaratalopäällikkö Tarja Poutala kertoo, että nyt myymälä on aiempaa huomattavasti valoisampi ja levennetyillä käytävillä on helppo kulkea. Kaupan valikoimaa täsmennettiin, jotta esille saatiin paremmin asiakkaille tärkeitä asioita. Muun muassa kirja-, kukka- ja kodintarvikeosastot ovat nyt laajemmat kuin aiemmin. Kaupan lisäpalvelut, kuten asiakaspalvelu ja pakettipalvelut ovat pysyneet samoina kuin aiemmin.

Uudistuneen kaupan avajaisia juhlitaan torstaista 6.6. alkaen monin tavoin. Kauppa tarjoaa torstaina 1500 asiakkaalle kakkukahvit kello 10–18. Lisäksi kaupalla jaetaan ilmapalloja ja siellä on maistatuksia sekä tavattavissa erilaisia hahmoja, kuten Paula-Lehmä. Paikalla on torstaina ja perjantaina kaupan sponsoroima urheilija Ristomatti Hakola. Perjantaina kaupan pihalla vierailevat myös Sinebrychoff-hevoset ja lauantaina paikalla ovat Sipi-Pelle sekä tv-tähti Axel Milliam. Avajaistapahtumat torstaista lauantaihin juontaa Olli Mustaniemi.

K-Citymarket Kankaanpää jatkaa tutuilla aukioloajoillaan. Kauppa on auki arkisin ja lauantaisin kello 7–21 ja sunnuntaisin kello 10–21.

K-ryhmän viestintä (ma-pe klo 9-16), 010 53 50200, viestinta@kesko.fi

K-Citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset valikoimat elintarvikkeita ja käyttötavaraa. K-Citymarket tunnetaan inspiroivista valikoimistaan ja palveluistaan, erinomaisesta ruokaosaamisesta sekä vaivattomasta asiointikokemuksesta. Jokaisessa K-Citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 81 K-Citymarketia. www.k-citymarket.fi

K-Citymarket – Cittari hoitaa