K-Citymarket Kirkkonummelle uusi kauppiaspari

KESKO ALUETIEDOTE 14.12.2016

Janne ja Riikka Itkonen aloittavat uusina kauppiaina tammikuussa. Itkoset ovat aiemmin toimineet K-kauppiaina Hämeenlinnassa ja Mäntässä.

Janne Itkonen, 31, aloittaa K-Citymarket Kirkkonummen kauppiaana 18.1.2017. Kauppaa luotsaa jatkossa myös Jannen vaimo, Riikka Itkonen, 31.

”K-Citymarket Kirkkonummi on alueen suurin K-ruokakauppa. Aiomme panostaa erityisesti tuoreosastoihin ja lapsiperheiden palveluun. Laadukas hedelmä- ja vihannesosasto on kaupan käyntikortti. Elämme myös itse hektistä lapsiperheen arkea, joten tiedämme, mitkä ovat lapsiperheille kaupassa tärkeitä asioita”, Janne Itkonen kertoo suunnitelmista K-Citymarket Kirkkonummella.

”Aiomme olla aidosti läsnä sekä asiakkaiden että henkilökunnan jokapäiväisissä kohtaamisissa. Panostamme siihen, että henkilökunnalla on hyvä fiilis ja henki. Se näkyy asiakkaille iloisena ja ammattitaitoisena asiakaspalveluna”, Itkonen jatkaa.

Janne Itkosella on pitkä kaupan alan kokemus. Omaa kauppiasuraa on takana kuusi vuotta Mäntän K-Market Ruokapaletissa ja Hämeenlinnan K-Citymarket Hämeensaaressa. Itkonen on toisen polven kauppias. Ennen kauppiasuraa kaupan alan työt tulivat tutuksi vanhempien kaupassa nuorena ja tämän jälkeen Seinäjoen K-supermarketissa. Janne on suorittanut ruokakaupan esimiehen erikoisammattitutkinnon, yrittäjän ammattitutkinnon ja K-kauppiasvalmennuksen.

Kaupan töiden ohella Itkosten vapaa-aika kuluu kuntosaliharrastuksen ja perheen parissa. Perheeseen kuuluu kolme lasta, Valtteri, 8, Vanessa, 5, ja Ilmari, 3.

Kuva kauppiaspariskunnasta tiedotteen liitteenä.

K-kauppias Janne Itkonen, janne.itkonen@citymarket.fi, p. 0505311055

Noin 900 K-ruokakaupan asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa Keskon päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-Citymarket, K-supermarket ja K-Market. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia.

K-Citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. K-Citymarket tunnetaan parhaista tarjouksistaan, paikallisista valikoimistaan ja ruokaosaamisestaan. Jokaisessa K-Citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 80 K-Citymarketia. www.k-citymarket.fi

K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä