K-Citymarket Mäntsälä saa uuden kauppiaan

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 24.4.2017

Ilari Kontsas, 33, siirtyy 15.5. alkaen K-Citymarket Mäntsälän kauppiaaksi Jalasjärveltä. Myöhemmin syksyllä Kontsas saa vastuulleen myös hypermarketin lähellä sijaitsevan K-Market Säästökulman.

K-Supermarket Jalasjärven kauppiaana toiminut Ilari Kontsas siirtyy 15.5. alkaen K-Citymarket Mäntsälän kauppiaaksi. Myöhemmin syksyllä, 23.10., Kontsas aloittaa myös K-Market Säästökulman kauppiaana.

”K-Citymarket Mäntsälä on jo nykyisellään hieno kauppa. Odotan innolla, että pääsen tekemään kaupasta vielä omannäköiseni. Aion kuunnella tässä vahvasti asiakkaiden toiveita ja henkilökunnan näkemyksiä. Sydäntäni lähellä ovat hedelmät, vihannekset ja leipä. Näihin osastoihin panostetaan varmasti jatkossa”, kertoo K-kauppias Ilari Kontsas.

”Asiakkaiden ja henkilökunnan tyytyväisyys on minulle erityisen tärkeää. Kun henkilökunta viihtyy työssään, niin myös asiakkaiden on kiva käydä kaupassa”, Kontsas jatkaa.

K-Market Säästökulman osalta Kontsas tarkentaa suunnitelmiaan kesän ja syksyn aikana.

”Pääsen onneksi katsomaan ensin rauhassa, minkälaisia asioita Mäntsälässä toivotaan ja voin sitten sen pohjalta räätälöidä myös K-Market Säästökulman asiakkaiden toiveiden mukaan”, Kontsas toteaa.

Kontsas on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri ja toiminut K-kauppiaana vuodesta 2014 lähtien.

Viimeisen vuoden aikana K-kauppiaat ovat voineet saada vastuulleen nykyisen kaupan lisäksi toisen tai useamman kaupan.

Kauppias Ilari Kontsas, p. 040-4113585

K-Citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. K-Citymarket tunnetaan parhaista tarjouksistaan, paikallisista valikoimistaan ja ruokaosaamisestaan. Jokaisessa K-Citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 81 K-Citymarketia. www.k-citymarket.fi.

K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä

Avainsanat: