K-Citymarket Myyrmäen laaja remontti valmistunut – avajaisia vietetään torstaina

KESKO ALUETIEDOTE 1.3.2017

Uudistuneessa kaupassa on entistä laajempi hedelmä- ja vihannesosasto. Myös itsepalvelukassojen määrä on tuplattu kymmeneen. Torstaina asiakkaille tarjotaan avajaisten kunniaksi munkkikahvit.

K-Citymarket Myyrmäessä vietetään uudistuneen kaupan avajaisia torstaina 2.3. Kaupassa on toteutettu kahdeksan viikkoa kestänyt remontti, jonka aikana kauppa on uudistettu laajasti.

Remontin aikana elintarvikepuolelle tehtiin 300 neliötä lisätilaa, minkä myötä kaupassa on entistä laajemmat valikoimat. Lisätilaa tuotiin erityisesti hedelmä- ja vihannesosastolle ja kasviproteiinituotteet kerättiin omaan vegehyllyynsä. Kaupassa toimii edelleen oma leipomo, josta saa tuoretta, paikan päällä leivottua leipää läpi viikon.

”Meillä käy viikoittain 45 000 asiakasta, joten olemme panostaneet remontissa siihen, että kaupassa käynti on aina sujuvaa. Asiakkaiden toiveesta tuplasimmekin itsepalvelukassojen määrän kymmeneen”, kertoo kauppias Kari Salminen, joka on toiminut K-Citymarket Myyrmäen kauppiaana jo vuodesta 1996.

Remontin aikana kaupassa on myös uudistettu kaupan kylmäkalusteet ja kylmätekniikka. Uuden tekniikan myötä kaupassa käytetään energiaa tuntuvasti vähemmän kuin ennen.

K-Citymarket Myyrmäen remontti on osa koko ketjun uudistusta. Kaikki K-Citymarket-ketjun kaupat uudistetaan vuoden 2018 loppuun mennessä. Tavoitteena on luoda 80 erilaista, valikoimaltaan ja palveluiltaan oman asiakaskuntansa näköistä K-Citymarketia.

Kauppias Kari Salminen, 0400-124 722

K-Citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. K-Citymarket tunnetaan parhaista tarjouksistaan, paikallisista valikoimistaan ja ruokaosaamisestaan. Jokaisessa K-Citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 80 K-Citymarketia. www.k-citymarket.fi.

K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä

Avainsanat: