K-Citymarket Oulu Ruskon kauppiaiksi Päivi ja Timo Raja-aho

Päivi ja Timo Raja-aho aloittavat kauppiaina 1.4.2019.

Raja-ahot ovat kokeneita kauppiaita. Oulu Ruskon K-Citymarket on kauppiaille neljäs kauppapaikka K-Citymarket Seinäjoki Päivölän, K-Supermarket Lapuan ja K-Market Seinäjoen jälkeen.

Nykyinen kauppias Pekka Rantala lopettaa kauppiasvaihdoksen yhteydessä kauppiasuransa K-ryhmässä. ”Haluan kiittää kaikkia K-Citymarket Oulu Ruskon asiakkaita ja yhteistyökumppaneita näistä vuosista”, Rantala kiittelee.

K-Citymarket Rusko on Raja-ahojen mukaan hyvin hoidettu kauppa, joten alkuun kauppiaat aikovat keskittyä asiakkaisiin ja henkilökuntaan tutustumiseen. ”Muutto Ouluun ja uusi kauppapaikka ovat seikkailu, johon lähden avoimin mielin”, Päivi Raja-aho kertoo.

”Aiomme korostaa Oulu Ruskon K-Citymarketissa valikoimaa, laatua ja palvelua. Haluamme tarjota asiakkaille elämyksiä joka ostoskäynnillä. Hyvä asiakaspalvelu, valikoiman laajuus ja esimerkiksi erityisruokavaliot ja lähiruoka ovat asioita, joihin Oulussa panostamme. Lähdemme aktiivisesti rakentamaan asiakkaan ajan arvoista kauppaa”, Päivi Raja-aho sanoo, viitaten K-Citymarket-ketjun uuteen asiakaslupaukseen.

”Tavoitteenamme on vahvistaa entisestään Ruskon asemaa alueen ykköskauppana. Unelmakauppani on positiivinen, ystävällinen, helppo ja sujuva asioida. Tätä kohti lähdemme määrätietoisesti tekemään töitä yhdessä kaupan porukan kanssa. Luotamme siihen, että kun kaupan henkilökunta voi hyvin, se näkyy myös asiakkaille hyvänä asiakaspalveluna”, Päivi Raja-aho toteaa.

Kauppiaat kertovat, että entisestä kauppapaikastaan K-Citymarket Päivölästä he haluavat tuoda mukanaan kiitellyn ja palkitun asiakaspalveluhengen: ”Valikoima rakennetaan asiakkailta tulevien toiveiden mukaan. Monissa perheissä on erilaisia kuluttajia saman katon alla. Haluan valikoiman laajuudella tarjota kaikille vaihtoehtoja, ruokavaliosta ja sen rajoituksista huolimatta. Lisäksi haluan tarjota asiakkaille paikallisia tuotteita”, Päivi Raja-aho miettii.

Lisätietoja: Kauppias Päivi Raja-aho, p. 050 555 0399

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.

K-Citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. K-Citymarket tunnetaan parhaista tarjouksistaan, paikallisista valikoimistaan ja ruokaosaamisestaan. Jokaisessa K-Citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 81 K-Citymarketia. www.k-citymarket.fi.

K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä