K-Citymarket Pori Puuvilla laajeni yli 500 m²

Uudistunut Porin K-Citymarket Puuvilla juhlistaa laajennuksensa valmistumista torstaina 7.3.2019. Laajennuksessa kauppa sai noin 550 m² lisää tilaa ja samalla koko kaupan järjestystä selkeytettiin. Kauppaan tulee myös Tilaa ja nouda -verkkokauppapalvelu.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 6.3.2019

Kaupan valikoimien laajentuessa useammalla tuhannella tuotteella K-Citymarket Puuvillassa pystyttiin lisäämään muun muassa erityisruokavaliotuotteita ja erikoisolutvalikoimaa. Lisäksi esimerkiksi pakasteosaston tila tuplaantui ja pakasteet löytyvät jatkossa kaikki yhdestä paikasta lukuun ottamatta pakastelihoja, jotka on koottu kaikki yhteen paikkaan lihaosastolle. Kauppaan tuli uudistuksen yhteydessä Fazerin jauholeipomo ja kahvila-ravintola-aluetta ja tuotteita uudistettiin voimakkaasti. Fazerin leipomon myötä myös leipäosasto laajeni. Myös vaipat, lastentarvikkeet ja -ruoat siirtyivät kaupassa keskeisemmälle paikalle.

– Kuuntelimme uudistuksessa tarkalla korvalla asiakastoiveita ja suunnittelimme muutostyöt todella huolellisesti. Hyllyissä on vielä tilaa tulevillekin tuotetoiveille. Kaikki sujui hienosti ja remontista tuli kaikkiaan pääosin positiivista palautetta, kauppias Juha Jylli kehuu kaupan henkilökuntaa ja remontista vastannutta uudistustiimiä.

Laajempi valikoima tuotteita kotiin

Kodintarvikkeiden puolella isoimman uudistuksen kokivat kodin tekstiilien ja taloustavaran osastot. Muun muassa Hemtex 24h:ta ja Finlaysonia löytyy jatkossa kaupan valikoimista entistäkin laajempi valikoima. Myös Iittalan ja Arabian tuotteita on saatu laajemmin esille ja yhtenä asiakkaita kiinnostavana yksityiskohtana Iittalan Teema-astioista valikoimiin on nyt saatu laajempi valikoima värivaihtoehtoja. Lisäksi jalkineosasto on kaupassa uudistunut edukseen.

Kaikkea lisätilaa ei käytetty pelkästään valikoimalaajennuksiin. Osa lisätilasta hyödynnettiin myös helppokulkuisuuden ja vaivattomuuden varmistamiseksi. Käytäviä levennettiin ja kalusteita uudistettiin. Myös valaistukseen ja elektronisiin näyttöihin panostettiin. Esimerkiksi kaupan hinnannäytöistä jo noin 70 % on digitaalisia.

Tilaa ja nouda –verkkokauppa K-Citymarket Pori Puuvillaan

K-Citymarket Pori Puuvillassa aukeaa myös maaliskuun viimeisellä viikolla Tilaa ja nouda -verkkokauppapalvelu. Palvelussa asiakas tilaa ostoksensa verkkosivujen tai K-Ruoka-mobiilisovelluksen kautta ja käy sen jälkeen noutamassa valmiiksi kerätyt ostoksensa kaupasta. Palveluun voi tutustua K-Ruoka.fissä valitsemalla toimituspaikaksi K-Citymarket Pori Puuvillan palvelun aukeamisen jälkeen. Tuotteet noudetaan nopeasti ja kätevästi sille erikseen varatusta paikasta kaupan parkkitilasta.

Ruoan verkkokauppa kasvattaa Suomessa alati suosiotaan. Verkkoruokakaupan tavallisia asiakasryhmiä ovat muun muassa lapsiperheet, arjen helppoutta ja vaivattomuutta hakevat kuluttajat, seniorit sekä yritykset. Verkkokauppapalvelua tarjoaa jo yli 160 K-ruokakauppaa ympäri Suomen.

Avajaisissa ohjelmaa ja tarjouksia

Laajennusta juhlistetaan torstaina 7.3. tuote-esittelyillä, tarjouksilla ja kahvitarjoilulla laskiaispullan kera. Esimerkiksi kauneusosastolle saapuu torstaina kaksi kosmetologia esittelemään meikkivoiteita ja kynsilakkoja. Viikonloppuna kaupassa vietetään myös perhepäivää, ja silloin siellä on mahdollista tavata muun muassa Muumit.

Kauppias Juha Jylli, K-Citymarket Pori Puuvilla, p. 040 501 8272, juha.jylli@citymarket.fi

K-ryhmän viestintä, p. 050 596 7977, viestinta@kesko.fi (klo 8-16)

K-Citymarket

K-Citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset valikoimat elintarvikkeita ja käyttötavaraa. K-Citymarket tunnetaan inspiroivista valikoimistaan ja palveluistaan, erinomaisesta ruokaosaamisesta sekä vaivattomasta asiointikokemuksesta. Jokaisessa K-Citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 81 K-Citymarketia. www.k-citymarket.fi

K-Citymarket – Aikasi arvoinen kauppa.