K-Citymarket Vantaa Jumbon kauppiaiksi Sami Hertell ja Anne-Mari Kohtamäki

Sami Hertell yhdessä puolisonsa Anne-Mari Kohtamäen kanssa aloittaa K-Citymarket Vantaa Jumbon kauppiaana 1.7.2019.

Sami Hertellin ja Anne-Mari Kohtamäen nykyinen kauppapaikka Vihti Nummela valittiin vuoden 2018 parhaaksi K-Citymarketiksi. K-Citymarket Vantaa Jumbosta tulee kauppiaspariskunnan viides kauppapaikka liki 12-vuotisen kauppiasuran aikana. Kaupan alan kokemusta Sami Hertellillä on yli 20 vuotta. Kauppiaspariskunnan aikaisemmat kauppapaikat ovat K-Citymarket Seinäjoki Päivölä, K-Supermarket Eurajoen Portti ja K-Market Isojuha.

– Olemme todella iloisia siitä, että saamme työskennellä kaupan alalla ja K-kauppiaina. Pääsemme joka päivä kokemaan ja oppimaan uusia asioita, Hertell sanoo.

– Otamme innolla haasteen vastaan. Emme malta odottaa, että pääsemme tutustumaan uuteen henkilökuntaamme ja asiakkaisiin. On hienoa päästä yhdessä heidän kanssaan kehittämään kauppaa entistäkin paremmaksi, Hertell sanoo.

– K-kauppiuus on perheellemme enemmänkin elämäntapa kuin työ. Perheemme on viisihenkinen. Meillä on kolme lasta, poika 8 v., tyttö 5 v. ja uusin tulokkaamme, poika 4,5 kk. Elämme lapsiperheen arkea ja tämä antaa omalta osaltaan näkökulmaa lapsiperheiden toiveisiin hyvästä ruokakaupasta, Hertell kertoo.

– Kauppiasuramme aikana olemme löytäneet monia hyviä toimintamalleja sekä saaneet kokemusta erilaisista toimintaympäristöistä. Viimeisimmässä kaupassamme K-Citymarket Vihti Nummelassa saimme toimia nelisen vuotta. Se, yhdessä muiden entisten kauppapaikkojemme kanssa, on ollut mahtava kokemus loistavine henkilökuntineen ja asiakkaineen. Koemme, että olemassa olevasta hyvästä pohjasta ja pussillisesta uusia juttuja saamme työkaluja kehittää K-Citymarket Jumboa vieläkin upeammaksi. Uskomme vahvasti henkilökunnan ja asiakkaiden ratkaisevaan rooliin kaupan kehittämisessä. Tulemmekin kuuntelemaan herkällä korvalla heidän ajatuksiaan ja toiveitaan, Hertell analysoi.

Kauppiaspari kertoo panostavansa K-Citymarket Vantaa Jumbossa erityisesti alueen parhaaseen asiakaspalveluun ja laajaan valikoimaan. K-ryhmän asiakaslupaus ”Jotta kaupassa olisi kiva käydä” yhdistettynä K-Citymarketin tuoreeseen asiakaslupaukseen ”Aikasi arvoinen kauppa” ovat Sami Hertellin mielestä loistavia lupauksia ja pätevät tiskin molemmin puolin.

– Asiakastyytyväisyys, laadukas toiminta ja henkilökunnan viihtyvyys on meille erittäin tärkeää, Sami Hertell sanoo.

Lisätietoja: Kauppias Sami Hertell, p. 040 593 4295

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.

K-Citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. K-Citymarket tunnetaan parhaista tarjouksistaan, paikallisista valikoimistaan ja ruokaosaamisestaan. Jokaisessa K-Citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 81 K-Citymarketia. www.k-citymarket.fi.

K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä

Avainsanat: