K-Citymarket Ylöjärvi saa uudet kauppiaat

KESKO ALUETIEDOTE 9.3.2017

Kauppiaat Marko ja Minna Strand ovat ensimmäiset K-ruokakauppiaat, jotka ovat yrittäjinä kahdessa K-Citymarketissa.

Tampereen K-Citymarket Lielahden kauppiaspariskunta Marko ja Minna Strand aloittavat 1.4.2017 myös K-Citymarket Ylöjärven kauppiaina. Ensimmäistä kertaa K-Citymarket-ketjussa samalla yrittäjällä on kaksi K-Citymarketia.

”On ilo päästä kauppiaaksi Ylöjärven K-Citymarketiin. Lielahdessa asiakkaamme arvostavat erityisesti tuoretuotevalikoimaa ja monipuolista kotikeittiön ateriatarjontaa. Tuomme samat vahvuudet mukanamme myös Ylöjärvelle. Valmistamme keittiössämme yli 100 000 ruoka-annosta vuodessa. Perinteinen kotiruoka on arvossaan, asiakkaamme rakastavat muun muassa silakka- ja kaalilaatikkoa sekä kalaruokia. Viikonloppuisin asiakkaat herkuttelevat kotikeittiön pizzoilla. Uusina kotikeittiötuotteina tarjolla on myös vegetuotteita. Lisäämme myös paikallisten ja gluteenittomien tuotteiden määrää”, lupaa Marko Strand.

”Asiakasluottamus ansaitaan joka päivä. Haluamme tehdä ihmisen kokoisen kaupan, josta löytyy juuri Ylöjärven asiakaskunnan toivoma valikoima. Toivonkin asiakkailta palautetta ja toiveita kaupan kehittämiseksi”, Strand jatkaa.

Strandit ovat toimineet Lielahden K-Citymarketin kauppiaina vuodesta 2010. Aiemmin he ovat toimineet kauppiaina K-Citymarket Keravalla, K-Supermarket Turengissa sekä Hämeenlinnan K-Market Manussa, jossa Marko aloitti kauppiasuransa vuonna 1997. Minna Strand on toisen polven kauppias. Strandien perheeseen kuuluvat tyttäret Nina, 20, ja Nea, 18.

Viimeisen vuoden aikana K-kauppiaat ovat voineet saada vastuulleen nykyisen kaupan lisäksi toisen tai useamman kaupan.

”Monikauppamallista on hyviä kokemuksia. Jo yli 50 K-ruokakauppiaalla on kaksi tai useampi kauppa”, kertoo Keskon päivittäistavaratoimialan kauppapaikoista ja kauppiastoiminnoista vastaava johtaja Juhani Rontu.

Kauppias Marko Strand, 0500 638 993

K-Citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. K-Citymarket tunnetaan parhaista tarjouksistaan, paikallisista valikoimistaan ja ruokaosaamisestaan. Jokaisessa K-Citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 80 K-Citymarketia. Sastamalaan avataan uusi K-Citymarket huhtikuussa. www.k-citymarket.fi.

K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä

Avainsanat: