• K-ryhmä/

K-kauppias Janne Hänninen Kinnulasta palkittiin asiakastyytyväisyyden kehittämisestä

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 8.2.2021

K-Market Kinuskin kauppias Janne Hänninen Kinnulasta on palkittu ketjunsa Vuoden Asiakastyytyväisyyspalkinnolla.

K-Market-ketju palkitsi kauppiaitaan torstaina 4.2. kauppiastapaamisessa, joka poikkeuksellisesti striimattiin tänä vuonna. Vuoden Asiakastyytyväisyyspalkinnon saivat neljä K-Market-kauppiasta ympäri Suomen.

Asiakas edellä mennään

Kauppias-Janne on palkinnosta iloinen ja hyvillään: ”Kauppiasuralla on menossa jo 21. vuosi ja niistä Kinnulassa 14. Olemme koittaneet tehdä asiat niin, että asiakas edellä mennään.”

Janne on puolisonsa Teija Hännisen kanssa luotsannut K-Market Kinuskia vuodesta 2007. Janne itse on lähtöisin Kinnulasta.

”Henkilökuntaamme kehutaan valtavasti saamissamme asiakaspalautteissa. He ovat todellisia asiakaspalvelun ammattilaisia. Suurin kiitoksemme tästä palkinnosta kuuluu heille”, kiittävät Hänniset. ”Asiakastoiveisiin vastaamme, että mitä ei ole, sitä hommataan.”

”Pienellä paikkakunnalla on etuna se, että tunnemme asiakkaamme ja he tuntevat meidät, olemme siis aidosti oman kylän kauppa.”

Hännisten palkintoperusteissa kehutaan sitä, että asiakastyytyväisyys on ollut jo vuosia alueensa parhaimpia. Lisäksi asiakkaat haluavat tulla K-Market Kinuskiin, koska se on kylän makein kauppa!

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun oman kylän kauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi

K-kauppias Janne Hänninen, puh. 0500 818 357, mail:
janne.hanninen@k-market.com
K-Market-ketju ketjupäällikkö Jouko Pilkkakangas, puh. 040 509 6633, mail: jouko.pilkkakangas@kesko.fi