K-kauppiaspariskunta Kari Kylmänen ja Maija Heikkinen K-Market Neliapilan kauppiaiksi Liperissä

K-kauppiaspariskunta Kari Kylmänen ja Maija Heikkinen ovat uusia K-kauppiaita ja K-Market Neliapila on heidän ensimmäinen kauppansa. Pariskunnan kauppiasura alkaa vappupäivänä 1.5.2018. Kauppiaspari lupaa paikkakuntalaisille entistäkin mutkattomampaa palvelua.

– Odotamme malttamattomina päästäksemme aloittamaan uudessa kauppapaikassamme, vahvistaa kauppias Kari Kylmänen.

– Alamme toteuttamaan kauppakohtaista liikeideaamme intohimolla, jonka tavoitteena on luoda asiakkaille helppoa ja nopea asiointikokemus. Palvelu tulee olemaan mutkatonta ja asiantuntevaa. Valikoimia lisätään asiakkaiden toiveiden perusteella, joita alamme heti ottamaan vastaan, kertoo Kylmänen.

– Paistopistetuotteet ja hedelmä- ja vihannesosastot ovat myös meidän vahvuutemme, ja näitä osastoja tulemme myös kehittämään kokemuksiimme nojaten. Lähituottajien kanssa pyrimme tekemään yhteistyötä mahdollisimman paljon, joten toivon myös heidän ilmoittautuvan mitä pikimiten meille, jos uudet liiketoimintamahdollisuudet kiinnostavat kanssamme, jatkaa Kylmänen

– Asiakkailtamme toivomme, että he ottaisivat rohkeasti meihin yhteyttä toiveistaan ja siitä, mitä he kaupaltamme toivoisivat. Neliapilan henkilökunnasta olemme kuulleet pelkkää hyvää. He ovat ammattitaitoisia ja motivoituneita kaupan alan ammattilaisia, kertoo kauppias Maija Heikkinen.

– Haluamme kiittää nyt luopuvia kauppiaita hyvin hoidetusta kaupasta, jossa on helppo jatkaa heidän tekemäänsä työtä, jatkaa Heikkinen.

K-kauppias Kari Kylmänen, p. 040 515 4528

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi