K-Market Asematien kauppiaaksi K-Supermarket Alavudelta tuttu Olli Pehkonen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 18.9.2017

K-Supermarket Alavuden kauppiaana vuodesta 2010 toiminut Olli Pehkonen (38) aloittaa 30. lokakuuta myös K-Market Asematien kauppiaana.

"Aion panostaa K-Market Asematiellä vahvasti valikoimiin: karsitaan turha pois ja otetaan tilalle asiakkaiden toivomia tuotteita sekä paljon lähiruokaa. Otammekin mielellämme asiakkailta tuotetoiveita vastaan. Panostamme myös palveluun, jolla haluamme ylittää asiakkaidemme odotukset", Olli Pehkonen sanoo.

Olli Pehkosella on takana 20 vuoden työura K-kaupoissa. Matkan varrella hän on suorittanut myynnin ammattitutkinnon, ruokamestarivalmennuksen, yrittäjän ammattitutkinnon ja kauppiasvalmennuksen. K-Supermarket Alavuden kauppiaana Olli on toiminut vuodesta 2010 lähtien.

"Kauppiasurassa kiehtoo tekemisen vapaus, hyvä työyhteisö ja asiakkaiden päivittäinen kohtaaminen. Myös henkilökunnan ammattitaidon kehittäminen on antoisaa", Olli sanoo.

Aiemmin nimellä K-Market Alavus as. tunnetun kaupan nimi vaihtuu samalla K-Market Asematieksi. Entinen Siwa työllistää viisi kaupan osaajaa. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Ollin perheeseen kuuluvat myös vaimo, kolme lasta ja koira. Vapaa-aika kuluu perheen kanssa ja lasten harrastusten parissa.

Olli Pehkosen kaupat Alavudella:

• K-Supermarket Alavus (os. Vähtärintie 2)
  • 30.10.2017 alkaen: K-Market Asematie (os. Asematie 3 B 1)

K-kauppias Olli Pehkonen, puh. 040 573 2557.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: