• K-ryhmä/

K-Market Esplanadin kauppias turvaa Suomenlinnan kauppapalvelut – saaren kauppa remonttiin

K-Market Suomenlinna ja saaren ainoa ruokakauppa menee remonttiin ja on suljettuna 7.4.-24.4. Tässä kohden K-Market Esplanadin kauppias Tom Färd rientää turvaamaan saaren kauppapalvelut ja tarjoaa ruokaostosten kotiinkuljetusta remontin ajan.

”Tunnen velvollisuudekseni auttaa kauppiaskollegaa ja hänen asiakkaitaan. Olen aikaisemmin toiminut kauppiaana Imatralla ja siellä oli vahva yhteisöllisyyden henki, mitä löytyy myös Suomenlinnan yhteisöstä. Autan mielelläni niitä saarelaisia, joiden on hankala tai mahdoton hoitaa kauppaostoksiaan muuten”, kauppias Tom Färd perustelee toimiaan.

K-Market Suomenlinnan Facebook-sivut: https://www.facebook.com/Kmarketsuomenlinna/

www.k-ruoka.fi/kauppa/esplanadi

Lisätietoja: K-kauppias Tom Färd, puh. 044 2910 746

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi