K-Market Handelsboden i Pedersöre belönades med Årets kundtillfredsställelsepris

De bästa K-Marketaffärerna år 2017 i västra Finland och Österbotten belönades på K-Marketkedjans köpmannadagar. Årets kundtillfredsställelsepris i regionerna beviljades K-Market Handelsboden i Lillby med Annika Liljeqvist som köpman.

De bästa K-Marketaffärerna belönades på K-Marketkedjans köpmannadag på Cumulus Resort Eden i Nokia tisdagen den 23 januari. Festen samlade omkring 100 K-Marketköpmän och köpmannapar från Egentliga Finland, Satakunta, Österbotten, Södra Österbotten, Mellersta Österbotten och Birkaland.

– Vi är väldigt tacksamma för den feedback kunderna gett. Detta är en eloge åt hela vår personal! Samtidigt är vi medvetna om att kundservice är en färskvara som kontinuerligt bör utvecklas och vi ser givetvis kritiskt även på de områden där kunderna önskar förbättringar, berättar köpman Annika Liljeqvist på K-Market Handelsboden.

På K-Markets köpmannadagar i Nokia belönades de bästa köpmännen i regionerna och även andra hedersomnämnanden utdelades för lyckad affärer på olika delområden.

Den bästa K-Marketen i hela Finland väljs igen i november genom en publikomröstning på K-Ruoka Awards.

Mer information och bilder på de premierade kan ses på belöningssidorna:

För mer information:
K-köpman Annika Liljeqvist, tfn 040 519 5715
Direktören  för köpmannafunktionerna i K-Marketkedjan Minna Leinonen, tfn 050 502 3125

K-Market är centrumet i ett modernt bya- eller stadssamhälle, 2020-talets bybutik, som ligger nära varje finländare. På K-Market är allt gott nära. Det går lätt och snabbt att handla och betjäningen är vänlig. Köpmannen på K-Market skapar sortiment och tjänster enligt kundernas önskemål, så att varje K-Market liknar kunderna i närområdet. Butiken har ett mångsidigt sortiment som passar kunderna, täckande tjänster och en tillförlitlig konkurrenskraftig prisnivå. www.k-market.fi