• K-ryhmä/

K-Market Heinolantori aukeaa 26.1. – Nopea ja helppo asiointi lähtökohtina kaupan suunnittelulle

K-Market Heinolantori avasi ovensa vihdoin torstaina 26.1. klo 10. Torin laidalla sijaitsevassa modernissa, uuden ajan kaupassa on huomioitu erityisesti sekä nopea asiointi että keskustan työpaikkaruokailijat.

KESKO ALUETIEDOTE 26.1.2017

K-Market Heinolantorilta löytyy arkiostoksiin kaikki tarvittava. Kaupasta työmatkalaisten on helppo piipahtaa nappaamassa eväät työpaikalle. Työpaikkaruokailijat on huomioitu kaupassa hyvällä mukaan otettavien tuotteiden valikoimalla, kaupassa on esimerkiksi runsas salaattibaari ja lämminkeittobaari.

”Kaupassa on myös kattava valikoima luomutuotteita ja superfoodeja, tuotteet ovat näkyvästi esillä. Lisäksi meiltä löytyy paljon paikalista, esimerkiksi oma ehdoton suosikkini Pekan leivän jälkiuuniruisleipä”, kertoo Mikko Hallikas.

K-Market Heinolantorille on helppo tulla sekä kävellen että autolla. Talon katolla on pysäköintialue, josta pääsee uusilla hisseillä suoraan myymälään.

Kaupan avajaisia vietetään torstaista 26.1.2017 klo 10 alkaen. Paikalla on kauppias Mikon lisäksi Keskon Etelä-Suomen aluejohtaja Antti Palomäki sekä Heinolan kaupunginjohtaja Jussi Teittinen.

Avajaistapahtumat starttaavat ensimmäisinä päivinä hyvillä avajaistarjouksilla. Seuraavalla viikolla avajaisia juhlistetaan vielä kakkukahveilla.

K-Market Heinolantori työllistää kymmenkunta työntekijää. Kauppa on avoinna arkisin klo 7.00–21.00, lauantaisin 7.00–20.00 ja sunnuntaisin 10.00–18.00. Kaupan lisäpalveluja ovat Osta&Nosta-palvelu, Veikkaus ja Rayn pelikoneet.

Lisätietoja: K-kauppias Mikko Hallikas, puh. 050 5311 013

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.