K-Market Hervantaan uudet kauppiaat ja kaupalle uusi nimi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 14.3.2019

Aprillipäivänä aloittaa Hervannan K-Marketissa uusi kauppiaspari, Marianne ja Mikko Sippola. Kaupan nimi muuttuu samalla K-Market Helapuistoksi.

Nykyinen K-kauppias Jussi Jokinen kiittää asiakkaitaan ja kertoo siirtyvänsä opiskelujen pariin mutta jää kauppiasreserviin.

K-Market Helapuisto on Hervannan kyläkauppa

”Halusimme vaihtaa kaupan nimen, jotta yksilöidymme paremmin muiden Hervannan kauppojen seasta. Helapuistoon tulemme luomaan ystävällisen ja lämpimän kyläkauppafiiliksen jo hyväksi havaitsemillamme keinoilla. Meidät on palkittu edellisessä kaupassamme Merikarvialla alueen parhaasta asiakaspalvelusta”, kertovat Marianne ja Mikko.

Sippolat palaavat kotikaupunkiinsa ja tutuille kulmille. ”Olemme viehättyneitä kompaktista ja kotoisasta lähikaupasta, joka on meille hyvin tuttu. Mikko on työskennellyt juuri tässä samaisessa kaupassa ennen kauppiasuran alkua!”, Marianne iloitsee.

Asiakkaat hurmataan palvelulla

Marianne- ja Mikko-kauppiaat lupaavat hurmata hervantalaiset asiakkaansa palvelulla. ”Luotamme hyvän ja ystävällisen asiakaspalvelun voimaan. Toivomme myös asiakkailtamme palautetta, että he kertoisivat millaisessa lähikaupassa he haluaisivat käydä. Tulkaa ottamaan hihasta kiinni ja kertomaan!”, kehottavat Sippolat.

Marianne ja Mikko ovat kaupan alan ammattilaisia. ”Taustamme juontaa Valintatalo-ketjuun. Siellä olemme Mikon kanssa tavanneetkin. Valintatalosta siirryimme K-ryhmään, Mikko K-Market Hervantaan eli tulevaan kauppaamme ja minä nykyiseen K-Supermarket Westeriin. Keväällä 2017 meille tarjoutui mahdollisuus lähteä kauppiasuralle luotsaamaan yhteistä K-Marketia Merikarvialle”, valottaa Marianne heidän taustojaan.

K-Market Helapuistoon jää tuttu henkilökunta, neljä työntekijää kauppiaiden lisäksi.

Sippolan perheeseen kuuluu kolmevuotias tytär. Mikko harrastaa sulkapalloa ja Marianne tunnustautuu henkeen ja vereen heppatytöksi.

Lisätietoja: K-kauppias Marianne Sippola, puh. 01032 80330

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi