K-Market Honkajoen kauppiaaksi tulee Miia Kivistö

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 30.1.2020

Miia Kivistö aloittaa kauppiasuransa maaliskuun alussa, kun hän tulee K-Market Honkajoen kauppiaaksi.

Pikku-Miian haave oli päästä myyjäksi lihatiskille

Miia muistelee, että hän on pikkutytöstä lähtien haaveillut kaupan töistä, siinä kun muut kaverit haaveilivat tulevansa isona kampaajiksi tai opettajiksi. Asiakaspalvelutyön hän on aloittanut 12-vuotiaana kahvilassa ja pari vuotta myöhemmin hän oli jo hyllyttämässä paikallisessa K-Marketissa. Ammatinvalinta olikin Miialle ihan selkeä, asiakaspalvelutyöhön!

Työuraa Miialla on tilitoimistosta, tekstiilialan yrittäjänä ja kioski- ja elintarvikekaupan esimiehenä, joista viimeiset kolme vuotta K-ryhmässä. Kauppiasvalmennukseen kuuluvan kauppaharjoittelun hän on tehnyt Ilmajoen K-Supermarketissa ja harjoittelujakson loputtua Miia jatkoi samassa kaupassa myymäläpäällikkönä ja kauppiaan äitiysloman sijaisena. ”Tämä aika on ollut erittäin antoisa ja huikea oppi kohti omaa kauppiasuraa”, Miia kertoo.

Jännittää mutta positiivisesti

”Olen innostunut ja uusia ideoita mielessä, tietenkin jo valmiiksi hyväksi havaittua turhaan muuttamatta.  Positiivisesti jännittää aloittaa itselle täysin uudessa pitäjässä kauppiasura. Kaupalla on pitkäaikainen kauppias, joka jää nyt eläkkeelle, ja toivon että honkajokelaiset ottavat minut avoimin mielin vastaan”, tuumailee Miia.

”Kauppamme ykkösjuttu tulee olemaan se, että kaikki hyvä löytyy läheltä eikä tarvitse lähteä muualle”. Miia listaa myös, että asiakastoiveiden toteuttaminen, valikoimien tuoreus, laajuus ja paikallisuus, Honkajoen ystävällisin palvelu ja tuotteiden kotiinkuljetusmahdollisuus ovat TOP kympissä. Miia tulee tarjoamaan myös elämyksiä asiakkailleen teemapäivien muodossa.

K-Market Honkajoen vastuullisuusteot näkyvät muun muassa valikoimien kotimaisuudessa ruokahävikin minimoimisessa ja henkilökunnasta huolehtimisessa.

Teatteriharrastaja nousee kaupan näyttämölle

Miian perheeseen kuuluvat puoliso Juha Kivistö ja aikuiset lapset Jenna ja Joona sekä vielä kotona asuva Veeti. Miia on myös 2-vuotiaan Toivo-pojan mummi. Juha-puoliso jatkaa omassa ammatissaan, mutta hänet nähdään mukana kaupan työssä auttamassa Miiaa ja olemalla tärkeä taustatuki. Harrastuksia Miialla on useita teatterista liikunnan riemuihin ja hänet näkee kannustamassa Joonaa jääkiekkokaukalon laidalla S-Kiekon edustuksen peleissä.

Lisätietoja: K-kauppias Miia Kivistö, puh. 050 575 1487

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun oman kylän kauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi