K-Market Iin uusiksi kauppiaiksi Mari ja Markus Rajaniemi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 21.11.2017

Iin K-Market saa uudet kauppiaat 1.1.2018. Kauppiaina aloittavat Mari (44) ja Markus (41) Rajaniemi.

Mari ja Markus tulevat Iihin Oulusta, jossa he aloittivat kauppiasuransa vuonna 2013 K-Market Rajakylän kauppiaina.

”Kauppiasurassa meitä kiehtoi ihmisläheisyys ja työn monipuolisuus sekä mahdollisuus kehittää omaa kauppaa asiakkaiden toiveiden mukaiseksi niin, että kaupassa kuitenkin näkyy kauppiaan oma persoona”, sanovat Mari ja Markus.

K-Market Iissä Rajaniemet lupaavat jatkaa edellisen kauppiasparin viitoittamalla tiellä.

”K-market Ii on hyvässä kunnossa oleva monipuolisen valikoiman kauppa, jossa aiempi kauppiaspari on yhdessä ammattitaitoisen henkilöstön kanssa tehnyt pitkään erinomaista työtä. Jatkossa kehitämme edelleen muun muassa kaupan paistopistettä”, kertovat Mari ja Markus.

”Haluamme tarjota paikkakunnan parasta palvelua. Tulkaa rohkeasti nykäisemään hihasta ja kertomaan, kuinka voisimme palvella teitä vielä paremmin”, uusi kauppiaspari lisää.

K-Market Ii työllistää kauppiaiden lisäksi noin 12 kaupan alan ammattilaista, jotka siirtyvät vanhoina työntekijöinä uusien kauppiaiden palvelukseen.

Marin ja Markuksen perheeseen kuuluu kolmevuotias poika. Vapaa-aikaa perhe viettää yhdessä ulkoillen ja mökkeillen.

Lisätietoja: K-kauppias Mari Rajaniemi, puh. 050 306 4040

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.