K-Market Jankan uusi kauppias Juuso Mustonen satsaa lähiruokaan

KESKO ALUETIEDOTE 27.12.2016

Tamperelaisen K-Market Jankan (os. Ristinarkuntie 20) kauppiaana aloittaa 2.1.2017 diplomikauppias Juuso Mustonen (40). Mustonen jatkaa vielä parin kuukauden ajan myös nykyisen kauppansa K-supermarket Kompin kauppiaana Ikaalisissa.

Heinäkuussa Valintatalosta K-Marketiksi muutettu K-Market Janka on Mustoselle jo kolmas kauppapaikka. Samalla Mustonen tekee paluun Tampereelle, jossa hänen kauppiasuransa viisi vuotta sitten alkoi K-Market Peltolammin kauppiaana. "Asustelen Tampereella ja paluu kotikonnuille antaa enemmän aikaa myös viisivuotiaalle Eelis-pojalleni", Juuso Mustonen iloitsee.

Kauppiasurassa Mustosta kiehtoo monipuolinen työnkuva ja aito mahdollisuus vaikuttaa asioihin. Jankan K-Marketin asiakkaita odottaa hyvään asiakaspalveluun ja toimivaan työyhteisöön nojaava ruokakauppa, jossa on kiva käydä.

"Aloitan valikoiman kehittämisen heti yhdessä henkilökunnan ja asiakkaiden kanssa. Asiakastoiveita kuuntelen tarkasti ja toteutan mahdollisuuksien mukaan. Paikallisten toimittajien tuotteita tulee valikoimiin kaikissa tuoteryhmissä – vinkkejä ja toiveita otan mielelläni vastaan!" Mustonen sanoo.

Suurempien muutosten aika koittaa myöhemmin keväällä, ja kaupan avajaisia vietetään maaliskuun korvilla. K-Market Janka työllistää noin kymmenen kaupan ammattilaista, jotka siirtyvät Mustosen palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

Juuso Mustosen vapaa-aika kuluu perheen ja harrastusten parissa, ja lähellä sydäntä ovat erityisesti veneily, kalastus ja metsästys.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja vuoden 2018 aikana kaikki K-Marketiksi muutetut kaupat on siirretty K-kauppiaiden hallintaan. Vuoden 2017 aikana jopa 200 kauppaa saa K-kauppiaan.

Diplomikauppias Juuso Mustonen, puh. 040 556 8586.

Noin 900 K-ruokakaupan asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa Keskon päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-citymarket, K-supermarket ja K-Market. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia.

Suomen Lähikaupan hankinnan ja laajan K-Market-uudistuksen myötä suomalaisten kuluttajien arvostamat lähikauppapalvelut paranevat merkittävästi. K-Market-ketjun uudistus etenee vauhdilla, ja kaikki K-Marketit, Siwat ja Valintatalot uudistetaan yhtenäisen ketjubrändin alle. Koko ketju on uudistettu vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Avainsanat: