K-Market Kaivopuisto saa kauppiaan: Kauppiaaksi K-Market Pietarista tuttu Kaisa Höysti

KESKO ALUETIEDOTE 13.2.2017

Siwasta K-Marketiksi marraskuussa muutettu K-Market Kaivopuisto saa K-kauppiaan. Kauppiaana aloittaa maaliskuussa K-Market Pietarista tuttu Kaisa Höysti (47). Kaisa jatkaa myös K-Market Pietarin kauppiaana.

Yli kymmenen vuoden ajan kauppiaana toimineen Kaisa Höystin tavoitteena on ottaa asiakkaat vahvasti mukaan uuden kaupan kehittämiseen. Muutoksia valikoimiin on luvassa nopealla tahdilla.

"Aion kasvattaa kaupan valikoimaa runsaasti ja asiakkaita kuunnellen. Tärkeitä painopisteitä valikoiman kehittämisessä ovat laatu, tuoreus ja terveellisyys. Huomioin myös eri maiden kulttuurit sekä ruokatrendit ja tuon valikoimaan runsaasti lähituottajien tuotteita", K-kauppias Kaisa Höysti kertoo.

Kaisa valmistui talvella ravintolisä- ja rohdosasiantuntijaksi eli fytonomiksi. "Oli yllätys havaita, kuinka paljon ala on yhteydessä ruokaan. On tärkeää huomioida, että valikoimistamme löytyy laadukkaita, puhtaita ja tuoreita tuotteita eri käyttäjäryhmille, oli kyse sitten trendeistä, vakaumuksesta tai allergioista", Kaisa sanoo.

Osuvan valikoiman lisäksi kaupassa on luvassa henkilökohtaista palvelua, kuin modernissa kyläkaupassa kaupungin keskellä. "Asiakkaan täytyy tuntea itsensä tervetulleeksi omaan kotikauppaansa. Haluan myös tarjota asiakkaille inspiraatiota ja uusia ideoita", Kaisa sanoo.

Kaupoissa asiakkaiden kanssa jutustelemassa voi ajoittain nähdä myös Kaisan Suomen Kansallisoopperassa työskentelevän puolison Jukan. Myös perheen kolme tytärtä työskentelevät kaupoissa kesäisin.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja tänä vuonna jopa 200 entistä Siwaa ja Valintataloa saa K-kauppiaan. Kaikki K-Marketeiksi muutetut kaupat siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Kaisa Höystin K-Marketit Helsingissä:

• 2016 alkaen: K-Market Pietari (os. Pietarinkatu 5)
  • 27.3.2017 alkaen: K-Market Kaivopuisto (os. Tehtaankatu 1)

Ruokakaupan palveluiden lisäksi kaupoista löytyy myös lähipalveluita kuten Osta & Nosta -käteispalvelu sekä K-Market Kaivopuistosta Matkahuollon pakettipalvelu.

K-kauppias Kaisa Höysti, puh. 050 582 7999.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: