K-Market Kaleva Tampereella sulkeutuu toukokuussa laajennusremontin ajaksi – samalla ratkeaa 99 ongelmaa

Sammontien varrella sijaitsevan K-Market Kalevan laajennus valmistuu tammikuussa 2019. Nykyisen K-Market Kalevan ongelmana on ollut pieni myyntipinta-ala, joka on ainoastaan 99 neliötä.

– Lähdemme laajentamaan vanhaa kauppaa, vaikka se onkin hieman haastavampaa kuin kokonaan uuden rakentaminen. Kaupan myyntipinta-ala kasvaa noin 130 neliötä ja tämä luo meille aivan erilaisen kilpailumahdollisuuden alueella kuin mitä se nyt on, kertoo K-Market Kalevan kauppias Tuomas Wallius.

– Uusissa tiloissa tulemme jatkamaan monipuolisella valikoimalla ja entisestään tuomaan omia merkkejä esille. Esimerkiksi asiakkaalle laatu-hinta-suhteeltaan erinomaisten Pirkka-tuotteiden valikoima laajenee huomattavasti. Jopa uusia tuoteryhmiä saadaan näin valikoimiin, jatkaa Wallius.

– Asiakkaan kuuntelu valikoimien rakentamisessa tulee olemaan isossa roolissa ja myös asiakaspalvelussa otamme etunojaa jatkossa. Laajennetussa kaupassa myös parkkipaikkoja tulee olemaan edelleen asiakkaille tarjolla, kertoo Wallius.

Kauppa sulkeutuu 20.5.2018 mennessä ja avataan uudelleen tammikuussa 2019.

K-kauppias Tuomas Wallius, p. 050 347 7676

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi