K-Market Kauklahden kauppiaiksi Eki Zaiedman ja Eija Voutilainen: "PowerPointit vaihtuivat maitokaapissa polvisteluun"

Valintatalosta K-Marketiksi tammikuussa muutettu K-Market Kauklahti saa kauppiasparin. Kauppiaina aloittavat 11. toukokuuta Erkki "Eki" Zaiedman (32) ja Eija Voutilainen (37). Kauklahtelaisille tutun kaupan vahvuuksia ovat jatkossa laadukkaat tuoreosastot, innostunut henkilökunta ja modernin kyläkaupan tunnelma.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 18.4.2017

Ekin ja Eijan tavoitteena on saada kauppa toukokuun loppuun mennessä pullistelemaan asiakkaiden toivomia kiinnostavia tuotteita ja lähitoimittajien herkkuja. Tuore kauppiaspari toivookin alueen asukkailta paljon tuotetoiveita.

"K-Market Kauklahti on vanhan Kuninkaantien varrella sijaitseva sympaattinen kylän sydän, kuin moderni kyläkauppa. Tarjoamme asiakkaillemme jatkossa inspiraatiota erilaisilla vaihtuvilla teemoilla ja panostamme erityisesti leipään ja hedelmä- ja vihannesvalikoimiin. Haluamme myös kertoa tarinoita tuotteista ja tuottajista niiden takana", Eki kertoo.

K-Market Kauklahden työllistämä tusina kaupan osaajia siirtyy Ekin ja Eijan palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Henkilökunta on Ekin mukaan loistava sekoitus kokeneita konkareita ja nuorta verta.

"Nyt henkilökuntamme saa mahdollisuuden loistaa ja näyttää kyntensä. Loistava tiimimme saa vapaammat kädet toteuttaa asiakkaiden toiveita ja muokata kaupasta kauklahtelaisten toiveiden mukaista. Tähdensin juuri henkilökunnalle, että tuotteessa ei tarvitse edes olla viivakoodia, jotta voimme ottaa sen myyntiin", Eki sanoo.

Matka K-kauppiaaksi on sisältänyt kovaa työtä ja ripauksen onnea. Suuri kiitos kuuluu K-kauppias Jouni Ekholmille, jonka mukana Eki on kulkenut useammassa kaupassa, viimeksi K-Supermarket Mustapekassa. Tällä matkalla K-Supermarket Hyrylässä Eki myös tutustui puoliso Eijaan.

"Valmistuttuani kauppatieteiden maisteriksi tein muutaman vuoden alan töitä, kunnes eräs nerokas K-Citymarket-kauppias tokaisi, että miksi et lähtisi kauppiaaksi. Idea kypsyi nopeasti ja pian PowerPointit vaihtuivat K-Marketin maitokaapissa polvisteluun. Oppimisen nälässäni kävin imemässä tietoa kaikkiaan kuudessa K-Marketissa", Eki kertoo.

Kauppiasparin vapaa-aika kuluu makuelämysten ja ulkoilun parissa. Perheeseen kuuluu myös 13-vuotias poika.

Kuva K-kauppiaspari Eki Zaiedmanista ja Eija Voutilaisesta liitteenä.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja tänä vuonna jopa 200 entistä Siwaa ja Valintataloa saa K-kauppiaan. Kaikki K-Marketeiksi muutetut kaupat siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Eki Zaiedman ja Eija Voutilainen aloittavat K-Market Kauklahden (os. Klippinkitie 9) kauppiaina 11. toukokuuta 2017. Laadukkaan ruokakaupan valikoiman lisäksi kaupasta löytyy asiakkaiden toivomia lähipalveluita kuten Posti, Matkahuollon pakettipalvelu, Veikkauksen pelit ja Osta & Nosta -käteisnostopalvelu.

K-kauppias Eki Zaiedman, puh. 045 2266 500.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.