K-Market Komiahossa on käynnistynyt mittava remontti

Koko kauppa uudistetaan ja samalla myös kaupan myymäläpinta-ala kasvaa noin 150 neliötä.

KESKO ALUETIEDOTE 5.10.2016

Kajaanissa sijaitsevan K-Market Komiahon remontti kattaa niin sisä- kuin ulkotilatkin. Suurimpia teknisiä muutoksia ovat kylmälaitoksen ja kaikkien kylmälaitteiden uusiminen sekä ilmanvaihtokoneiden ja lämmönsiirron uusiminen. Myymälässä uusitaan myös muita kalusteita ja kaupan myymäläpinta-alaa kasvatetaan noin 150 neliötä. Remontin yhteydessä kauppa saa uuden raikkaan oranssin K-Marketin ilmeen.

- Remontti on jo käynnistynyt. Pyrimme hoitamaan muutokset niin, että kauppa olisi auki koko ajan. Uuden kaupan avajaisia päästään viettämään joulukuun alussa, kertoo kauppias Mari Huusko.

Lisätietoja: K-kauppias Mari Huusko, puh. 040 1965 217

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.