K-Market Kuusamo alueensa paras K-Market – lisäksi Rovaniemelle palkinto ansiokkaasta johtamisesta

Vuoden parhaat K-Marketit Pohjois-Pohjanmaalta ja Lapista on julkistettu. Alueensa parhaaksi K-Market kauppiaaksi valittiin K-Market Kuusamon kauppiaspariskunta Heikki ja Heidi Pumpanen. Palkinnon perusteina olivat erinomainen myynnin- ja asiakastyytyväisyyden kehitys, suunnitelmallinen toiminta sekä jatkuva oman toiminnan uudistaminen.

Alueiden parhaita K-Marketeja palkittiin K-Market-ketjun kauppiaspäivillä keskiviikkona 17. tammikuuta Lapland Hotel Oulussa. Juhlaan olivat kerääntyneet noin 70 K-Market-kauppiasta ja kauppiaspariskuntaa Pohjois-Pohjanmaalta ja Lapista.

Henkilökunta antaa kaikkensa

– Tunnustus tuntuu hienolta, sillä meillä on aina ollut tähtäin korkealla. Kauppiaan lisäksi myös työntekijämme ovat kunnianhimoisia ja kilpailuhenkisiä, ja menestys on saavutettu kovalla perustyöllä ja priimaluokan asiakaspalvelulla. Saamme henkilökohtaisesta palvelustamme viikoittain kiitosta, kertoo K-Market Kuusamon kauppias Heikki Pumpanen.

– Olit sitten kunnanjohtaja tai työtön, meillä jokaista asiakasta kohdellaan samanarvoisena. Kaupankäynti on pohjimmiltaan yksinkertaista: anna asiakkaalle se, mitä hän haluaa, jatkaa Heidi Pumpanen.

– Henkilökunta on meille valtava voimavara. Olemme tarjonneet henkilökunnallemme koulutuksia mutta myös vaatineet paljon. Henkilökuntaa on kohdeltava rehellisesti ja tasavertaisesti, ja samaan aikaan on tärkeää toimia itse hyvänä ja kannustavana esimerkkinä, summaa Heikki Pumpanen.

Moniosaajia palkittiin

K-Marketin kauppiaspäivillä Oulussa palkittiin myös muiden alueiden parhaita kauppiaita sekä annettiin kunniamainintoja eri osa-alueilla onnistuneesta kaupanteosta.

Vuoden Nippukauppias tunnustuksella palkittiin Sanna Vuorenmaa, joka luotsaa Rovaniemellä kolmea ketjun kauppaa, K-Market Saarenkylää, K-Market Nivavaaraa ja K-Market Syväsenvaaraa. Tunnustus myönnettiin monikauppamallin erittäin ansiokkaasta johtamisesta.

Koko Suomen paras K-Market valitaan jälleen marraskuussa yleisöäänestyksessä K-Ruoka Awardseissa.

Lisätietoja ja kuvia palkituista pääsee katselemaan palkintosivuston kautta:

K-kauppiaat Heikki ja Heidi Pumpanen, p. 050 329 1090
K-kauppias Sanna Vuorenmaa, p. 040 830 2125
K-Market-ketjun kauppiastoiminnanjohtaja Minna Leinonen, p. 050 502 3125

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso.
www.k-market.fi