K-Market Oliivin kauppias Stina Olander myös Herkkulautan ja Isokaaren K-Marketien kauppiaaksi: "Lauttasaaren yhteishenki tarttuu"

KESKO ALUETIEDOTE 5.1.2017

K-Market Oliivin kauppiaana vajaan vuoden toiminut Stina Olander (32) ottaa tammikuussa vastuulleen myös K-Market Herkkulautan. Maaliskuussa Stinalle siirtyy vielä K-Market Isokaari, joka muutettiin marraskuussa Siwasta K-Marketiksi.

Kolmen lauttasaarelaiskaupan luotsaaminen on Stinalle mielenkiintoinen haaste, jossa ammattitaitoisen ja osaavan henkilökunnan rooli on suuri.

"On ollut hienoa saada aloittaa kauppiasurani juuri Lauttasaaressa, jossa myös tulevat kauppani sijaitsevat. Saaren asukkaat, henki ja yhteisöllisyys ovat aika ihailtavaa ja hyvä henki tarttuu myös omaan tekemiseen", K-kauppias Stina Olander sanoo.

Stina aikoo kehittää jokaista kauppaa sen omien vahvuuksien mukaan.

"K-Market Herkkulautta tunnetaan loistavasta palvelustaan ja haluamme yhdessä henkilökunnan kanssa pitää tästä huolta jatkossakin. Marraskuussa Siwasta K-Market Isokaareksi muuttuneessa myymälässä rakennamme valikoimaa ja palveluja asiakkaiden toiveita kuunnellen. K-Market Oliivissa alkaa kokonaisvaltainen myymäläuudistus keväällä 2017 ja avajaisia päästään viettämään myöhemmin", Stina listaa.

Stina Olander on työskennellyt kaupan alalla 13-vuotiaasta lähtien. Takataskussa on vuonna 2014 suoritettu esimiehen erikoisammattitutkinto ja kauppiasvalmennuksen Stina suoritti vuonna 2015. Perheen arkea vauhdittavat myös 10- ja 5-vuotiaat tyttäret, jotka ovat monelle asiakkaalle tuttu näky K-Market Oliivista.

Stina Olanderin kaupat Lauttasaaressa:

• K-Market Oliivi (os. Isokaari 42)
  • 29.1.2017 alkaen: K-Market Herkkulautta (os. Lauttasaarentie 5)
  • 20.3.2017 alkaen: K-Market Isokaari (os. Isokaari 9)

Kuva K-kauppias Stina Olanderista liitteenä.

K-kauppias Stina Olander, puh. 050 371 9601.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: