K-Market Pirkassa työskentelevä Anssi Salminen K-duuni-kilpailun finalisti

K-ryhmä etsi kesän ajan keskuudestaan Vuoden nuorta työntekijää ja Vuoden nuorten työllistäjää. Kumpaankin sarjaan tuli ehdotuksia yhteensä 303 kappaletta. Laihialla K-Market Pirkassa työskentelevä Anssi Salminen on yksi K-duuni-kilpailun finalisti Vuoden nuori työntekijä -sarjassa.

Sarjan voittaja julkistetaan Helsingissä K-ryhmän henkilöstön ammattilaismessuilla K-Team Päivillä 4.11.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 24.10.2016

Anssi Salminen (25) on työskennellyt kaupassa jo kahdeksan vuotta. Peruskoulun TET-harjoittelusta alkanut työura on edennyt alun kesätöiden jälkeen vakituiseksi työntekijäksi.

Anssia K-duuni-kilpailun Vuoden nuoreksi työntekijäksi ehdottaneet perustelivat ehdotustaan muun muassa seuraavasti: ” Aina niin iloinen ja positiivinen asiakaspalvelija. Tekee työtä asiakkaita varten ja huomaa että nauttii siitä.”

Anssin mielestä parasta kaupan töissä onkin asiakaspalvelu. Hänestä palvelu on onnistunutta silloin, kun asiakas kokee kauppaan tullessaan tulevansa kuin kotiin.

Kesän K-duuni -kilpailu oli jatkoa aikaisempien vuosien K-duuni- ja kesäduunikampanjoille. Anssin lisäksi Vuoden nuori työntekijä –tittelistä kisaa Tamperella K-rauta Lahdesmäessä työskentelevä Samuli Kalliala ja K-market Tahmelassa työskentelevä Joni Koivisto. Vuoden nuorten työllistäjä –tittelin finalistit ovat kauppiaat Mari Korpikaivo, K-supermarket Mari, Urjala, Juuso Österman, K-Supermarket Eurajoen Portti, Eurajoki ja Tiina Kaarto-Alanko K-Rauta Passeli, Salo.

Molempien sarjojen finalistien valintaan vaikuttivat henkilön saama ehdotusten määrä sekä niiden laadullinen sisältö K-ryhmän toimintaperiaatteiden mukaisesti.

K-duuni-finalisti Anssi Salminen, puh. 0409627953

K-kauppiasliitto, koulutuskoordinaattori Cecilia Jern puh.01053 36263