K-Market Pirtti lahjoittaa 20 ruokakassia Kuopion sotaveteraaneille

Kuopiolainen K-Market Pirtti lahjoittaa Kuopion sotaveteraaneille 20 ruokakassia itsenäisyyspäiväksi. Lahjoitusvarat kasseihin hankittiin syksyllä K-Market Pirtin järjestämässä hyväntekeväisyysgolftapahtumassa Tahkolla. K-kauppiaat Keijo ja Saija Ollikainen haluavat näin kiittää veteraaneja siitä, että he saavat asua ja toimia yrittäjinä itsenäisessä Suomessa.

”Syksyllä järjestämämme hyväntekeväisyysgolfin tuotto ohjataan näiden ruokakassien myötä heille, jotka ovat itsenäisyytemme puolesta taistelleet”, Keijo ja Saija kertovat tempauksestaan. "Olemme kokeneet suurta kiitollisuutta jakaessamme näitä kasseja koko K-Market Pirtin historian ajan saajilleen. Silmäkulmat kostuvat joka kerta niitä uskomattomia selviytymistarinoita muistellessamme", Saija jatkaa.

Keijo kehottaa ilmiantamaan K-Market Pirtin Facebook-sivuilla sotaveteraaneja, joille ruokakassin voisi lahjoittaa. ”Olemme koonneet upean kassin, jossa on herkkutuotteiden lisäksi myös muutamia tarpeellisia hygieniatuotteita. Kassin arvo on noin 100 euroa”.

Torstaina 5.12.2019 K-Market Pirtissä on itsenäisyyspäivän kahvitarjoilu, johon veteraanit on kutsuttu kunniavieraiksi.

Kuvassa kauppias Keijo Ollikainen ja sotaveteraani Kalevi Tikkanen

Lisätietoja: K-kauppias Keijo Ollikainen, puh. 050 306 4233

K-Market Pirtin Facebook-sivut: https://www.facebook.com/KMPirtti/

Yrityksestä

Jokainen ihminen, aika ja paikka ovat erilaisia. Sinä et ole äitisi, lauantai ei ole maanantai eikä Nilsiä Punavuori. Meille ei ole olemassa keskivertoasiakasta – siksi jokainen K-ruokakauppa on erilainen, asiakkaidensa näköinen. K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.