K-Market Puistorin kauppiaspari aloittaa myös K-Market Heikinlaakson kauppiaina

K-Market Puistorin kauppiaina toimineet Antti (31) ja Krista (25) Mielonen aloittavat syyskuun 18. päivä myös K-Market Heikinlaakson kauppiaina.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 29.8.2017

Mieloset aloittivat kauppiasuransa K-Market Puistorilla tämän vuoden maaliskuussa. Siellä he ovat panostaneet kaupan ruokaisuuteen, valikoimiin ja asiakastyytyväisyyteen muun muassa ottaen ensimmäisten viikkojen aikana yli 100 asiakkaiden toivomaa tuotetta valikoimiin.

Antti ja Krista kiittelevät puistolalaisilta saamaansa hyvää vastaanottoa.

”On ollut palkitsevaa nähdä pitkien työpäivien ja viikkojen jälkeen, kuinka asiakasmäärät ovat alkaneet kääntyä kasvuun ja kuulla asiakkaiden toiveita ja mietteitä. Haluamme kiittää asiakkaita siitä, miten lämpimästi he ovat toivottaneet meidät tervetulleiksi Puistolaan!”

Mielosten kaupat sijaitsevat lähellä toisiaan, ja osa Heikinlaakson asiakaskunnasta onkin jo entuudestaan kauppiasparille tuttuja. K-Market Heikinlaakso on entinen Siwa, jossa ei ole tarvetta suurelle remontille ainakaan alussa. Antti ja Krista aikovat pikkuhiljaa muokata kaupasta omannäköisensä ja lupaavat kehittää valikoimia asiakastoiveiden pohjalta. Tarkoitus on myös hyödyntää Heikinlaaksossa K-Market Puistorin henkilökunnan osaamista, muun muassa tuore-osastojen suunnittelussa ja toteutuksessa.

”Toivotamme sekä uudet että vanhat asiakkaat tervetulleiksi K-Market Heikinlaaksoon! Tulemme olemaan mahdollisimman paljon molemmissa kaupoissa ja toivomme, että asiakkaat tulevat rohkeasti kertomaan toiveitaan ja kuulumisiaan meille”, sanovat Antti ja Krista.

K-Market Heikinlaakso työllistää noin kahdeksan työntekijää, jotka siirtyvät vanhoina työntekijöinä uuden kauppiasparin palvelukseen. Yhteensä Mielosten molemmat kaupat työllistävät noin 20 kaupan alan osaajaa. Kauppojen sijainti lähellä toisiaan tarjoaa myös henkilökunnalle uusia mahdollisuuksia muun muassa lisätyöntekoon.

Kauppiasuran aloituksen myötä Antille ja Kristalle ei juurikaan ole jäänyt aikaa harrastuksille. Myös syksy vaikuttaa kiireiseltä kahden kaupan kanssa, mutta alkuvuodesta he suunnittelevat aloittavansa jonkin uuden harrastuksen työn vastapainoksi.

Antti ja Krista Mielosen kaupat Helsingissä:
• K-Market Puistori (os. Puistolantori 1 )
• 18.9.2017 alkaen K-Market Heikinlaakso (os. Nummitie 2)

Lisätietoja: K-kauppias Antti Mielonen, puh. 050 535 3409.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta