K-Market Rautalampi saa kauppiaan: Irene Komulainen satsaa tuoretuotteisiin ja lähiruokaan

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 10.5.2017

Irene Komulainen (30) aloittaa K-kauppiasuransa 22. toukokuuta K-Market Rautalammin kauppiaana. Tuore kauppias lähtee kehittämään entisestä Valintatalosta modernia kyläkauppaa, jossa henkilökunnan hyvä yhteishenki välittyy asiakkaille.

"Palvelu on meille ykkösasia. Odotan innolla, että pääsen yhdessä henkilökunnan kanssa kehittämään valikoimaa asiakkaiden mieleiseksi, jotta asiakkaat saavat meiltä helposti kaikki haluamansa tuotteet. Aiomme keskittyä erityisesti tuoretuotteisiin sekä paikallis- ja lähituotteisiin", K-kauppias Irene Komulainen sanoo.

Irene on 12 vuoden aikana ehtinyt työskennellä kaikissa ruokakaupan eri tehtävissä. "Kauppiasura on ollut pitkäaikainen haaveeni, jota kohti olen määrätietoisesti edennyt. Pidän kaupassa työskentelemisestä, asiakaspalvelusta ja monipuolisesta työstä. Näen kauppiaana toimimisen enemmänkin elämäntapana kuin pelkkänä työnä", Irene sanoo.

Kaupan henkilökunta siirtyy Irenen palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Metsästystä ja kalastusta harrastava Irene on kotoisin Valtimolta Pohjois-Karjalasta, ja tällä hetkellä hän asuu yhdessä nuohousalan yrittäjänä toimivan puolisonsa Janin kanssa Viitasaarella. Irenellä ja Janilla on kolme koiraa, kissa, villasikoja, ylämaankarjaa sekä lampaita. Parin tarkoituksena on muuttaa Rautalammille, kunhan sopiva tila löytyy.

Kuva K-kauppias Irene Komulaisesta liitteenä.

Irene Komulainen aloittaa K-Market Rautalammin (os. Kuopiontie 47, 77700 Rautalampi) kauppiaana 22.5.2017. Ruokakaupan palveluiden lisäksi K-Marketista löytyy kattava valikoima lähipalveluita, kuten Matkahuollon pakettipalvelu, Osta & Nosta -käteisnostopalvelu ja Veikkauksen pelit.

K-kauppias Irene Komulainen, puh. 050 3211 336.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: