K-Market Rautatienkatu uudistetaan Lahdessa

K-Market Rautatienkadussa toteutetaan uudistusremontti, joka alkoi 16.4. ja kestää noin kuukauden aina 16.5. asti. Remontissa lähes kaikki myymäläkalusteet ja pinnat uudistetaan.

Uudistetun kaupan avajaisia vietetään torstaina 17.5.2018 klo 10.

– Remontin lisäksi kaupan valikoimat laajenevat entisestään eri tuoteryhmissä. Gluteiinittomat tuotteet saavat uudistetussa kaupassa aiempaa enemmän tilaa. Asiakkaiden toiveista kaupasta löytyy tulevaisuudessa salaattibaari ja laajentunut valikoima heti syötäviä tuotteita, kertoo kauppias Leena Nykänen kaupan uudistuksesta.

– Makeiset ja snacksit saavat aiempaa enemmän tilaa kaupassa ja myös niiden valikoimamäärä kasvaa. Tuoretta ja lämmintä itsepaistettua pullaa, leipää ja suolaisia tuotteita paistetaan päivittäin, sanoo Nykänen.

– Remontin valmistelussa kaupan henkilökunta on päässyt mukaan remontin suunnitteluun, sanoo Nykänen.

Nykänen aloitti kauppiasuransa viime kesänä, jolloin hän sai suoraan hallinnoitavakseen kolme K-Marketia Lahdessa. Remontin aikana Nykäsen kaksi muuta K-Marketia palvelevat asiakkaita normaalisti, K-Market Asema-aukio Vesijärvenkadulla ja K-Market Huovilankadulla.

Leena Nykänen, p. 050 411 9613

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso.
www.k-market.fi