K-Market Ritaharju laajennetaan K-Supermarketiksi

K-ryhmä aluetiedote 8.6.2017

Oulussa sijaitseva K-Market Ritaharjussa aloitetaan kesäkuun aikana remontti, jossa alkuperäinen K-Market laajennetaan K-Supermarketiksi. Laajennustyöt ovat valmiina keväällä 2018. Kauppa pidetään normaaliin tapaan auki lähes koko remontin ajan.

Laajennuksessa kauppa saa 1500 m2lisätilaa, jonka ansiosta esimerkiksi K-Supermarketien palveleva Herkkutori saadaan osaksi oululaisten arkea. Valikoima laajenee huomattavasti kaikissa tuoteryhmissä, jolloin myös asiakkaiden toiveita pystytään kuuntelemaan entistä paremmin.

Kaupan pihalle tulee laajennuksen myötä noin sata parkkipaikkaa.

Kaupan urakoitsijana toimii KTC Group Oy. Hankkeen suunnittelijat ovat:

Arkkitehtisuunnittelu: Arkkitehtitoimisto Lukkaroinen Oy

Rakennesuunnittelu: WSP Finland Oy

LVIA- suunnittelu: LVI- Insinööritoimisto Meskanen Oy

Sähkösuunnittelu: JN Electric Oy

Rakennuttaminen ja valvonta: Prodeco Oy

Pohjarakennesuunnittelu: Geobotnia Oy

Uusi energiapihi kauppa

Uusi kauppa rakennetaan ympäristöystävällisyys huomioon ottaen. Uusi K-Supermarket Ritaharju valaistaan energiatehokkaalla led-valaistuksella ja kylmä- ja pakkastuotteet ovat joko kannen tai oven takana.

K-Market aluejohtaja, Jari Saarinen p. 0500 677878

K-Supermarket

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi

Avainsanat: