K-Market Saariselän Kuukkelin kaupparakennus palanut - majoitustoiminta jatkuu normaalisti, korvaavia ruokakauppapalveluita selvitetään

K-Market Saariselän Kuukkelin kaupparakennus on tuhoutunut tulipalossa. Kuukkelin majoitustoiminta sen sijaan jatkaa asiakkaiden palvelemista normaalisti, sillä tilat ovat erilliset. Majoitustoiminnan vastaanotto on siirtynyt Kuukkelin kauppakeskukseen taakse osoitteeseen Honkapolku 6, keilahallia vastapäätä.

Lähin palveleva ruokakauppa sijaitsee tällä hetkellä Ivalossa. Korvaavan ruokakauppapalvelun järjestämistä selvitetään ja selvityksen tuloksista tiedotetaan myöhemmin. Myös K-Supermarket Ivalon verkkokauppakapasiteettia on jo nostettu ja kuljetukset Saariselälle palvelevat maanantaista lauantaihin, noutovaihtoehto on tarjolla kaupalla joka päivä.

kauppias Antero Ylävaara, puh. 040 545 1349, antero.ylavaara@k-market.com
K-ryhmän viestintä, puh. 010 53 50 200, viestinta@kesko.fi

K-ruokakauppojen asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa Keskon päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-Citymarket, K-Supermarket, K-Market ja Neste K. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia. K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.