K-Market Solinan ja K-Market Möysän uudeksi kauppiaspariksi Kalle ja Elina Uimonen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 20.11.2017

Nastolan Villähteellä sijaitsevan K-Market Solinan uusina kauppiaina aloittavat 10. joulukuuta Kalle (44) ja Elina (42) Uimonen. 7. tammikuuta Uimosten luotsattavaksi siirtyy myös K-Market Möysä Lahdessa.

Uusi kauppiaspari tulee Kuhmoisista, missä he ovat toimineet K-Market Kipparin kauppiaina vuodesta 2004 lähtien. Kalle Uimonen on työskennellyt kaupan alalla jo yhteensä 27 vuotta, muun muassa Lahdessa K-Market Saarikunnaksessa ja K-Supermarket Marengissa, jossa hän suoritti myös kauppiasharjoittelun.

”Kauppiasurassa minua kiehtoi työskentely erilaisten ihmisten kanssa, asiakaspalvelu ja oman työnsä tulosten näkeminen”, sanoo Kalle.

Uusissa kaupoissaan Kalle ja Elina lupaavat panostaa tuoretuotteiden valikoimien kehittämiseen, erityisesti vihanneksiin, hedelmiin ja leipään.

”Teemme K-Market Solinasta ja K-Market Möysästä oman näköisemme kaupat. Kuuntelemme herkällä korvalla asiakkaiden palautteita kauppojen valikoimista”, uusi kauppiaspari lupaa.

Uimosten kaksi kauppaa työllistävät noin 20 kaupan alan ammattilaista, jotka siirtyvät vanhoina työntekijöinä uusien kauppiaiden palvelukseen.

Kallen ja Elinan perheeseen kuuluvat lapset Jenna (18) ja Tino (16). Kauppiasparin vapaa-aika kuluu lasten harrastusten parissa. Myös ruoanlaitto on mieluisa harrastus.

Lisätietoja: K-kauppias Kalle Uimonen, puh. 040 544 0390

Liitteenä oleva kuva Kalle ja Elina Uimosesta Kuhmoisten Sanomat.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.