K-Market Töölöntori aukeaa uudistettuna – kaksi kuukautta kestäneessä remontissa koko kauppa myllättiin

K-Market Töölöntorin uudistuksessa kiinnitettiin erityistä huomiota helppoon ja nopeaan asiointiin. Kaupan silmäterä on palvelutiski, jota remontin yhteydessä pidennettiin.

KESKO ALUETIEDOTE 30.11.2016

Koko kauppa on remontoitu lattiasta kattoon. Uusia matalampia keskilattian kalusteita on hyödynnetty osassa kauppaa, hyllyjärjestyksellä sekä kaupan kiertoa muuttamalla tilaa ja tilantuntua on saatu lisää.

”Selvitimme jo ennen remonttia asiakkaiden toiveita. Saimme palautetta kaupan ahtaudesta ja hedelmille ja vihanneksille toivottiin lisää tilaa. Erityisesti oltiin huolissaan palvelutiskistä, sillä sen toivottiin jäävän. Palvelutiskin tuotteet ovat kaupassamme myydyimpien tuotteiden joukossa, joten ei minulla ollut aikomustakaan poistaa sitä, vaan remontissa tiskiä pidennettiin entisestään”, kertoo kauppias Mikko Länsiluoto.

Töölöläisten toiveet huomioitu

Remontin yhteydessä kaupan valikoima on käyty kokonaan läpi ja rakennettu uudelleen töölöläisten tarpeisiin sopivaksi. Erityisesti on kiinnitetty huomiota erikoisruokavalioihin. Lisäksi valikoimaan on tuotu asiakkaita kiinnostavia erikoistuotteita.

”Esimerkiksi palvelutiskillä on Dry aged -raakakypsytyskaappi, jossa syntyvät parhaat pihvilihat. Kaikki palvelutiskin tuotteet signeerataan kaupan omilla tarroilla, joilla takaamme tuotteidemme laadun asiakkaille. Enää ei tarvitse lähteä kauemmas ruokaostoksille Töölöstä, meiltä saa kaiken tarpeellisen. Isoon kauppaan verrattuna meidän vahvuutenamme on ehdottomasti nopea ja helppo asiointi”, kertoo Mikko.

Uudistettua kauppaa ja sen valikoimaa tullaan kehittämään jatkossakin.

”Nyt pääsemme testaamaan, miten uudistukset toimivat käytännössä. Tulemme kuuntelemaan asiakkaiden toiveita ja muuttamaan valikoimia tarpeen mukaan. Myös muita muutoksia voidaan tehdä tarvittaessa”, lupaa Mikko.

Juhlahumua loppiaiseen asti, täydennystä jääkaappiin saa joulunakin

Kaupan avajaisia vietetään torstaista 1.12. klo 10 alkaen juhlallisesti. Paikalla on kauppias-Mikon lisäksi Keskon pääjohtaja Mikko Helander. Avajaishumu jatkuu koko joulunajan loppiaiseen asti.

K-Market Töölöntori on avoinna arkisin klo 7.00–22.00, lauantaisin ja sunnuntaisin 9.00–21.00. Myös jouluna K-Market Töölöntori palvelee jokaisena päivänä.

Diplomikauppias Mikko Länsiluoto p. 040 560 4940

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.