K-Market Toravuoren uusi kauppias Roger Martinez panostaa lähiruokaan

KESKO ALUETIEDOTE 19.12.2016

Raision K-Market Toravuori saa 9. tammikuuta alkaen K-kauppiaan. Elokuussa Valintatalosta K-Marketiksi muutetun ruokakaupan uudeksi kauppiaaksi tulee Roger Martinez (41).

Roger aloitti kauppiasuransa vuonna 2011 Neste K Martinkadun kauppiaana. Joulukuun lopussa Roger siirtyy sivuun Martinkadulta jatkaakseen K-Market Toravuoren kauppiaana. Aiempaa työuraa Rogerilta löytyy myös Turusta K-Market Portsasta ja Neste K Kaskentieltä.

Kauppias lähtee kehittämään ruokakaupan valikoimia askel kerrallaan. "Koko valikoima käydään läpi. Ensivaiheessa tuon valikoimiin enemmän lähialueella tuotettua lähiruokaa ja kehitän erityisesti hedelmä- ja vihannesosastoa vastaamaan paremmin asiakkaiden tarpeita", K-kauppias Roger Martinez kertoo.

Kun kaupasta tulee kauppiasvetoinen, myös asiakkaille avautuu aiempaa paremmat mahdollisuudet vaikuttaa oman lähikauppansa valikoimiin. "Kuuntelen tarkasti asiakkaiden toiveita valikoimien ja kaupan palvelun kehittämiseksi. Toivon kaupan uusilta ja vanhoilta asiakkailta paljon toiveita ja ideoita", Roger sanoo.

K-Market Toravuoren henkilökunta siirtyy kauppiaan palvelukseen vanhoina työntekijöinä. "Lupaukseni asiakkaille on, että kaupassa on kiva käydä. Minä ja koko henkilökuntani olemme valmiina ja motivoituneena toteuttamaan tätä lupausta joka päivä", Roger sanoo.

Roger Martinezin perheeseen kuuluvat vaimo ja 16-vuotias poika. Vapaa-aikanaan Roger harrastaa judoa, thainyrkkeilyä ja lumilautailua.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja vuoden 2018 aikana kaikki K-Marketiksi muutetut kaupat on siirretty K-kauppiaiden hallintaan. Lähes 20 K-Marketiksi muutettua Siwaa ja Valintataloa siirtyy K-kauppiaille vuodenvaihteeseen mennessä ja ensi vuonna jopa 200 kauppaa saa K-kauppiaan.

Kuva K-kauppias Roger Martinezista liitteenä.

K-kauppias Roger Martinez, puh. 050 3299 407.

Noin 900 K-ruokakaupan asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa Keskon päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-citymarket, K-supermarket ja K-Market. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia.

Suomen Lähikaupan hankinnan ja laajan K-Market-uudistuksen myötä suomalaisten kuluttajien arvostamat lähikauppapalvelut paranevat merkittävästi. K-Market-ketjun uudistus etenee vauhdilla, ja kaikki K-Marketit, Siwat ja Valintatalot uudistetaan yhtenäisen ketjubrändin alle. Koko ketju on uudistettu vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Avainsanat: