K-Market Ukko-Pekkaa ja Veturia vetämään hyvinkääläiset Tsutsuset

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 12.3.2020

K-Market Ukko-Pekan ja K-Market Veturin kauppiaina Hyvinkäällä aloittavat Katariina ja Petri Tsutsunen. Tsutsuset ottavat kaupat vastaan huhtikuun lopussa.

Innostusta ja jännitystä

Katariina ja Petri ovat hyvinkääläisiä ja he ovat toimineet jo kuuden vuoden ajan K-kauppiaina Keravalla Neste K Asemansillalla ja K-Market Ahjontorilla. ”Lähdemme innokkaina ja jännittynein mielin luotsaamaan uusia kauppojamme. On ilo ja kunnia päästä kotipaikkakunnalle kauppiaaksi kauppoihin, joilla on vakiintunut asema hyvinkääläisten keskuudessa”, iloitsevat Katariina ja Petri. ”Pääsemme myös avaamaan uuden K-Market Ukko-Pekan ennen kesää.”

Korokkeelle tuoreosastot ja vastuullisuus

Liikeideana on kiireisen kaupunkilaisen arjen helpottaminen arkea ja juhlaa inspiroivalla valikoimalla, loistavalla palvelulla sekä asioinnin helppoudella keskellä kaupunkia. ”Ukko-Pekassa tulemme nostamaan korokkeelle oman pakatun lihan ja kalan sekä muut tuoreosastot. Ruuan verkkokaupan pyrimme avaamaan asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti”, suunnittelevat uudet kauppiaat.

”Kaupoissamme vastuullisuus tulee näkymään mm. asiakkaille räätälöidyssä valikoimissa, ruokahävikin minimoimisessa, lisäämällä paikallisia tuotteita valikoimiin ja suosimalla ympäristöä mahdollisimman vähän kuormittavilla pakkausmateriaaleilla”, kertoo Katariina.

Katariinan ja Petrin perheeseen kuuluu kesällä 17 vuotta täyttävä juniori. ”Olemme tiivis kolmen hengen paketti. Vapaa-aikamme kuluu kuntoillessa, ruuanlaiton parissa uusia reseptejä kokeillen ja mökillä akkuja ladaten.”

Lisätietoja: K-kauppias Katariina Tsutsunen, puh. 044 500 0751

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun oman kylän kauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi