K-Market Vanhakylä avautuu torstaina Valkeakoskella ja pääsee toteuttamaan asiakastoiveita

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 2.6.2021

Valkeakoskella avautuu uusi upea K-Market Vanhakylä torstaina 3.6. klo 10. Kauppiaina ovat valkeakoskelaisille tutut Jarno ja Miia Eklund.

Eklundeilla on Valkeakoskella myös K-Marketit Apiankatu ja Sointula.

Kelpaa tulla katsomaan kauempaakin

”Rakensimme todella hienon ja uudenlaisella raikkaalla miljööllä varustetun K-Marketin, joka on kokoaan suurempi”, iloitsevat kauppiaat Jarno ja Miia.

K-Market Vanhakylään on tuotu ketjun uusi ilme, hienot tuoreosastot, löytyy grilli ja lämpötiski, mehukone, salaattibaari ja isot tilat kaupassa paistettaville leiville ja leivonnaisille. ”Koska kauppamme on normaalia isompi K-Market, meiltä löytyy hyvät lihankäsittelytilat, missä voimme valmistaa esimerkiksi kaupan omia grillilihoja ja kunnon paistijauhelihaa”, kehaisee Jarno. ”K-Market Vanhakylää kannattaa tulla katsomaan vaikka kauempaakin!”

Asiakastoiveita koirankopista lähituotteisiin

Jarno ja Miia kyselivät kaupan Facebook-sivuilla asiakkailta toiveita uuden kaupan valikoimiin. Toiveita saatiin runsaasti kaupan edustalla olevasta koirankopista ja lähituottajien tuotteisiin. ”Olemme lähes kaikki toiveet pystyneet toteuttamaan. Lähituotteista nousivat Narvan Panimon ja oman kylän Mallaspidon ateriat. Myös ketotuotteita toivottiin kovasti ja teimmekin niille oman hyllynpäädyn”, Jarno kertoo. K-Market Vanhakylään on rakennettu iso heti mukaan otettavien tuotteiden osasto, josta saa näppärästi mukaan välipalat ja ateriat.

”Uuden kauppamme tekniikka on nykyaikaista ja energiaa säästävää. Kylmätilojakin on tuotteille niin, että ei heti lopu. Olen myös iloinen siitä, että saimme käyttää paikallista yhteistyökumppania Kylmäset Oy:tä kylmäurakan teossa ja kaikki kylmälaitteemme on kotimaisia”, sanoo Jarno. K-Market Vanhakylässä on sähköinen hinnannäyttö ja palvelukassojen lisäksi itsepalvelukassa nopeaan asiointiin.

K-Market Vanhakylässä työskentelee noin 10 työntekijää ja kaupan aukioloajat ovat ma-pe klo 7 - 22, lauantaisin 8 - 22 ja sunnuntaisin 10 - 22.

Lisätietoja: Diplomikauppias Jarno Eklund, puh. 0400 871 325, mail: jarno.eklund@k-market.com

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun oman kylän kauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi