K-Marketin ja Red Bullin järjestämän kilpailun voitto Ruskoon

Arpaonni suosi K-Market Ruskon asiakasta Kim Enholmia. Hän pääsee marraskuussa seuraamaan Australian rallin viimeistä osakilpailua.

Vain kaksi tölkkiä Red Bullia toi K-Market Ruskon asiakkaalle, Kim Enholmille voittomatkan Australiaan. Kim Enholm pääsee seuraamaan paraatipaikalta Australian rallin viimeistä osakilpailua, jossa on mukana myös suomalaiskuljettaja Jari-Matti Latvala. Latvala taistelee Australiassa koko sarjan kakkospaikasta.

- Yllätyin kovasti voitosta. Lähdemme vaimon kanssa marraskuussa katsomaan kisaa. Seuraan rallia jonkin verran, emmekä kumpikaan ole vielä käyneet Australiassa, joten senkin puolesta, olen erittäin iloinen voitosta, kertoo Kim Enholm.

Palkintomatka luovutettiin voittajalle keskiviikkona 12.10. Luovutustilaisuudessa olivat paikalla voittajan lisäksi kilpailun järjestäjien edustajat: K-Market-kauppias Tomi Kotiranta ja Red Bullin Wings Team.

K-kauppias Tomi Kotiranta p. 044 096 1161

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.