K-ryhmä tarjoaa Päijät-Hämeessä noin 190 kesätyöpaikkaa tulevana kesänä

Päijät-Hämeen maakunnassa K-ryhmän ruoka- ja rautakaupoissa, autohuoltamoissa, tukuissa ja toimistoissa on tarjolla noin 190 työpaikkaa kesällä 2023. Eniten paikkoja avautuu hakuun helmikuun toisella viikolla.

”K-ryhmässä on mahdollisesti Suomen laajin valikoima erilaisia kesätyöpaikkoja ja vaihtoehdot ovat monipuoliset koko Suomessa. Jokaiselle löytyy varmasti jotakin kiinnostavaa”, kannustaa hakemaan K-ryhmän rekrytoinneista vastaava Ilona Castrén.

Suurin osa K-ryhmän kesätyöpaikoista kaikissa toiminnoissa tulee hakuun helmikuun kuudenteen päivään mennessä. Silloin kesätyövalikoima on suurimmillaan.

Ensimmäiset kausityöntekijät aloittavat jo maalis-toukokuussa

K-ryhmän kesätyönhakusivulla osoitteessa kesko.fi/kesatyo on jo nyt kesätyöpaikkoja avoinna ja lisää avautuu koko ajan. Ensin hakuun avautuvat kevään kausityöpaikat. Maalis-toukokuussa on mahdollisuus aloittaa esimerkiksi puutarhamyyjänä K-Raudassa, renkaanvaihdon tehtävissä K-Autolla ja logistiikkatyöntekijänä K-ryhmän logistiikkakeskuksissa.

K-Rauta-kauppojen kausi- ja kesätyöpaikkoja on jo auki ja suurin osa avautuu hakuun tammikuun aikana. Tarjolla on esimerkiksi puutarhamyyjän, sisustusmyyjän ja rakennustarvikemyyjän töitä. Remontointi- sekä piha- ja puutarhasesonki alkaa jo keväällä, joten useassa tehtävässä on mahdollista aloittaa maalis-toukokuun aikana.

Kevään rengashuollot K-Auton toimipisteissä työllistävät kymmeniä eri puolelle Suomea jo alkukeväästä. Lisäksi tarjolla on kesätyöpaikkoja mm. mekaanikoille ja työnjohdon tehtäviin. Ensimmäiset haut alkavat tammikuun lopulla.

Päijät-Hämeessä runsaasti työpaikkoja tarjolla

Päijät-Hämeen maakunnassa K-ryhmä tarjosi viime vuonna noin 190 kesätyöpaikkaa, joka on arvio myös tälle vuodelle. Trendi vuodesta 2021 on nouseva, sillä kesätyöpaikkamäärä on lisääntynyt noin kahdellakymmenellä.

Joka puolella Suomea voi hakea kesätöihin K-Rautoihin ja teknisen tukkukaupan Onninen Express -myymälöihin, vapaa-ajan kauppoihin (Intersport ja Budget Sport), Neste K -huoltoasemille, automekaanikon tehtäviin K-Autolle, logistiikkakeskuksiin, ravintolatukku Kesproon, K-ruokakauppoihin sekä K-ryhmän toimistoille.

K-ryhmä on Suomen suurimpia kesätyöntarjoajia sekä valtakunnallisesti että alueellisesti. Yhteensä K-ryhmä tarjoaa tulevana kesänä noin 6000 kesätyöpaikkaa.

Kaikki K-ryhmän kesätyöpaikat löytyvät hakuaikana osoitteesta kesko.fi/kesatyo.

Ilona Castrén, Manager, Talent Acquisition, ilona.castren@kesko.fi, p. 050 585 7006.

K-ryhmän noin 39 000 hengen poikkeuksellisen mukava porukka työskentelee päivittäin, jotta asiakkaiden olisi kiva käydä kaupoissamme Pohjoismaissa, Baltiassa ja Puolassa. Autamme noin 1 800 kauppaamme palvelemaan asiakkaitaan päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Teemme työtämme suurella sydämellä huomioiden samalla yhteiskuntaa ja ympäristöä. Uudistuaksemme kokeilemme innolla uutta. Teemme tämän, koska haluamme tarjota hyviä valintoja niin lähimarketin hyllyillä kuin verkossakin. www.kesko.fi