K-Ryhmän ravintolatukku Kespro tukee ruoan verkkokaupan kuluttajamyyntiä pääkaupunkiseudulla – toimitus jo seuraavaksi aamuksi

Pääkaupunkiseudulle toimittava ravintola-alan ammattilaisille suunnattu K‑RuokaPro-verkkokauppa palvelee kuluttaja-asiakkaita ja mahdollistaa toimitukset heti seuraavaan aamuun tilauksesta.

- Vallitsevassa poikkeuksellisessa markkinaympäristössä K-RuokaPro-verkkokaupan kuluttaja-asiakasmyynti mahdollistaa Kesprolle liiketoiminnan säilyttämisen mahdollisimman normaalilla tasolla, kertoo Kespron johtaja Mika Halmesmäki.

- Meille on nyt ravintolatukkuna tärkeää olla valmiina palvelemaan foodservice-asiakkaitamme, kun koronaan liittyviä rajoituksia ravintoloiden ja kahviloiden osalta ryhdytään purkamaan, sanoo Halmesmäki.

Ravintolatason tuotteita kotikeittiöihin

- Kuluttaja-asiakkaat voivat ostaa ravintolatason elintarvikkeita kotikäyttöön, esimerkiksi useiden kilojen foodservice-suurpakkauksia. Erityisesti kasvisruokien valmistukseen ja annosten viimeistelyyn löytyy erikoistuotteita. Myös teollisissa elintarvikkeissa ja pakasteissa tukun valikoima eroaa oleellisesti vähittäiskaupan valikoimasta, kertoo Halmesmäki.

- Näen verkkokaupan valikoiman palvelevan kuluttaja-asiakkaista erityisesti suurperheiden tarpeita, sanoo Halmesmäki.

K-RuokaPro on lanseerauksestaan vuodesta 2018 lähtien ollut foodservice-markkinoiden ainoa kaikille avoin tukkuverkkokauppa, johon ei ole vaadittu erillistä palveluun kirjautumista tai sopimusten tekemistä. Matala aloituskynnys on ollut tärkeää esimerkiksi aloittaville ravintola- ja kahvilayrittäjille.

Tukun ostoksista ei saa K-ryhmän kanta-asiakaskortin Plussa-pisteitä. Tilausten toimitusmaksu on 15 euroa.

K-RuokaPro osoitteessa:

Mika Halmesmäki, johtaja, p. 050 502 3582

Kespro on Suomen johtava foodservice-toimialan tukkukauppa, joka toimii sekä asiakasyritystensä että kuntien kumppanina Suomessa. Kespro tarjoaa asiakkailleen räätälöidyt ja monipuoliset hankintaratkaisut sekä toimitus- ja noutopalvelut. Kaikki toiminta perustuu tinkimättömään laatuun ja aitoon asiakasymmärrykseen. Kespro haluaa tehdä ulkona syömisestä elämyksellisempää, vastuullisempaa ja suositumpaa. Kespro on osa K-ryhmää. www.kespro.com

Yrityksestä

K-ryhmän noin 43 000 hengen porukka työskentelee päivittäin, jotta asiakkaiden olisi kiva käydä kaupoissamme kahdeksassa maassa. Autamme yli 1 800 kauppaamme palvelemaan asiakkaitaan päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Teemme työtämme suurella sydämellä huomioiden samalla yhteiskuntaa ja ympäristöä. Olemme maailman vastuullisin ruokakauppa ja uudistuaksemme kokeilemme innolla uutta.