K-Supermarket Akaan uusi kauppias on Hanna Salminen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 9.1.2023

K-Supermarket Akaan uutena kauppiaana aloittaa helmikuun alusta Hanna Salminen.

Hanna Salminen tulee Akaaseen K-Supermarket Kuljun Kartanosta Lempäälästä.

”Valehtelisin, jos väittäisin, että ei jännitä astua Sadun (Kettunen) isoihin saappaisiin. Hän on tehnyt loistavaa työtä kaupalla ja on ollut näkyvässä ja aktiivisessa roolissa Akaassa niin pitkään, että odotukset myös uudelle kauppiaalle ovat varmasti korkealla sekä henkilökunnalla että asiakkailla. Muutos aiheuttaa aina monenlaisia tunteita haikeudesta ja jännityksestä iloon ja innostukseen, näin toki minulla itsellänikin. Päällimmäisenä tunteena on kuitenkin innostus uudesta sekä malttamaton odotus päästä tutustumaan paremmin kauppaan, henkilökuntaan, asiakkaisiin ja koko akaalaiseen yhteisöön. Olen varma, että tulemme hyvin juttuun”, Hanna Salminen kertoo.

Hannan toimintamalli kauppiaana on voimakkaasti paikalliseen yhteisöön integroituva. ”Tykkään olla mukana monessa ja teen mielelläni yhteistyötä paikallisten yritysten ja muiden toimijoiden kanssa. Paikallisuus, yhteisöllisyys ja positiivinen meininki ovat minulle tärkeitä arvoja tekemisessäni ja niiden toivon näkyvän myös kaupan asiakkaille. Uskon, että panostamalla näihin sekä erinomaiseen palveluun, erotumme muista toimijoista.”

”Kauppa on toki aina kauppiaansa näköinen, mutta viime kädessä määrittyy sen perusteella mitä asiakkaat siltä toivovat. Minulle on tärkeää pystyä palvelemaan monenlaisia asiakkaita erilaisissa elämän tilanteissa - arjessa ja juhlassa. Siksi valikoimasta tulee löytyä sekä premiumtuotteita että edullisia perustuotteita - niitä, mitä asiakkaat haluavat ostaa. Toiveita saa ja pitää esittää, valikoima ei ole koskaan valmis”, Hanna lähettää terveiset asiakkailleen.

”Jätteiden kierrättäminen, vastuulliset pakkausmateriaalit, muovin kulutuksen vähentäminen sekä hävikin vähentäminen kuuluvat kaupan perustoimintoihin ja niiden osalta jatkan jo erinomaisella tasolla edellisen kauppiaan jäljiltä olevaa työtä. Energiansäästö on tietenkin myös agendalla erityisesti tulevana talvena, mutta myös jatkossa”, Hanna listaa kaupan vastuullisuustoimia. ”Ympäristövastuun lisäksi itselleni myös yhteiskunnalliseen vastuullisuuteen liittyvät asiat ovat sydäntä lähellä. Henkilökunnan ja työyhteisön hyvinvointi on minulle tärkeää, tunnen vastuuni ja velvollisuuteni työnantajana ja työllistäjänä. Minulle on tärkeää pystyä tarjoamaan työpaikkoja sekä koulutus- ja etenemismahdollisuuksia. Otan mielelläni roolia myös paikallisen kyläyhteisön vastuullisena aikuisena ja teen oman osani lasten ja nuorten turvallisen kasvun eteen. Opastan mielelläni nuoria työelämän alkuun ja tarjoan harjoittelupaikkoja.”

Hanna on toiminut kauppiaana K-Supermarket Kuljun Kartanossa vuodesta 2015 alkaen. Ennen kauppiasuraa hän on toiminut henkilöstöpäällikkönä teollisuuden puolella muovipakkauksia valmistavassa yrityksessä.

Hannan perheeseen kuuluvat puoliso ja 17-vuotias tytär. Koti heillä on Valkeakoskella. ”Vapaa-aikanani toimin voimisteluseura Valkeakosken Voimistelijoiden puheenjohtajana, ohjaan jumppia ja jumppaan itsekin. Lisäksi harrastuksiin kuuluu liuta asioita, joita olen vasta aikuisiällä opetellut ihan alusta, kuten bassonsoitto, skeittaus ja astangajooga.”

Lisätietoja: K-kauppias Hanna Salminen, puh. 040 525 1312, mail: hanna.salminen@k-supermarket.fi

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu yli 240 kauppaa. www.k-supermarket.fi