K-supermarket Auroran uusi kauppias on Peter Fransman

KESKO ALUETIEDOTE 23.11.2016

Diplomikauppias Peter Fransman (47) aloittaa Espoossa K-supermarket Auroran kauppiaana 7.1., kun kaupan nykyinen kauppiaspari Ville ja Nina Saarikko siirtyvät kauppiaiksi K-supermarket Lähderantaan.

Peterillä on pitkä, lähes 20 vuotta kestänyt kauppiasura takanaan. Hän on aiemmin työskennellyt K-market-kauppiaana, viimeksi liki 10 vuotta Pasilan asemalla sijainneessa K-marketissa.

Ketjumuutos suurempaan K-supermarket –ketjuun sopii Peterille hyvin.

”Aurorassa huolehdin erityisesti tuorepuolen tuotteiden laadusta ja saatavuudesta sekä asioinnin helppoudesta. Haluan myös tuoda asiakkaille maisteltavaksi uusimmat ruokatrendit”, uusi K-supermarket-kauppias tuumaa.

K-supermarket Auroran henkilökunta siirtyy uuden kauppiaan palvelukseen.

Lisätietoja: K-kauppias Peter Fransman puh.0505596533

K-kauppiaat

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.

Yrityksestä

Jokainen ihminen, aika ja paikka ovat erilaisia. Sinä et ole äitisi, lauantai ei ole maanantai eikä Nilsiä Punavuori. Meille ei ole olemassa keskivertoasiakasta – siksi jokainen K-ruokakauppa on erilainen, asiakkaidensa näköinen. K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.