K-Supermarket Eväskellarissa lähiruoka on sydämenasia

K-ryhmä aluetiedote 1.8.2017

Savonlinnan K-Supermarket Eväskellarissa vietetään perjantaina 4.8. klo 11-17 Paikallista sinulle -lähiruokatapahtumaa. Tapahtuma kerää kauppaan kourallisen lähi- ja pientuottajia sekä lähiruokaa rakastavia asiakkaita. Kesän aikana järjestetään noin 100 Paikallista sinulle -tapahtumaa ympäri Suomen.

Kaupassa panostetaan paikallisten lähi- ja pientuottajien tuotteisiin ympäri vuoden. Paikallista sinulle -tapahtuman tarkoituksena on muistuttaa asiakkaita siitä, että monet heidän suosikkituotteistaan tulevat aivan Savonlinnan lähimaastosta. Tällä kertaa K-Supermarket Eväskellari haluaa tuoda esille myös uusia lähiruokatuotteita, jotka ovat vasta tulleet kaupan valikoimaan.

”Olemme pitäneet aikaisemmin kolme lähes vastaavaa lähiruokatapahtumaa, joissa olemme tuoneet Savonlinna lähi- ja pientuottajia esille. Päätimme ottaa tähän tapahtumaan uuden näkökulman ja korostaa nimenomaan uusia lähiruokatuotteita, joita olemme vasta saaneet valikoimaamme”, kertoo K-Supermarket Eväskellarin kauppias Esa Kettunen.

Esillä on muun muassa vain kilometrin päässä kaupasta sijaitsevan Mustanvirran Panimon uudet oluet. Tapahtumassa arvotaan myös 5 kpl olut-tasting lahjakorttia Mustanvirran pienpanimoon! Asiakkaille paistetaan myös lettuja paikallisen Rapion Myllyn lettujauhoista. Letut tarjoillaan Saimaan marjan hillon sekä mehun kera.

Mukana perjantain tapahtumassa ovat muun muassa seuraavat lähi- ja pientuottajat: Saimaan Marja, Mustanvirran Panimo, Enonkoskelta kevätkääryleet, Rapion Mylly sekä Salmelan tilan kaalit.

Kauppias toivottaa asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi Paikallista sinulle -tapahtumaan perjantaina klo 11 alkaen.

Tunnelmia kesän Paikallista sinulle -tapahtumista: https://youtu.be/uUxvEPyzdbI

K-Supermarket Eväskellari, kauppias Esa Kettunen, p. 0400 165264

Kesäsomettaja, Keskon päivittäistavaratoimiala, Saija Jantunen, p. 050 4333404

Paikallista sinulle -verkkosivut: http://www.k-supermarket.fi/paikallista-sinulle/

K-Supermarket

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi

Yrityksestä

K-ryhmän noin 43 000 hengen porukka työskentelee päivittäin, jotta asiakkaiden olisi kiva käydä kaupoissamme kahdeksassa maassa. Autamme yli 1 800 kauppaamme palvelemaan asiakkaitaan päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Teemme työtämme suurella sydämellä huomioiden samalla yhteiskuntaa ja ympäristöä. Olemme maailman vastuullisin ruokakauppa ja uudistuaksemme kokeilemme innolla uutta.