K-Supermarket Föri avautuu torstaina 26.4. Turun Jokirannassa – ”Sijainniltaan tämä on makein kauppapaikka Suomessa”

Laaja ruokavalikoima ja pientuottajien tuotteet tulevat olemaan keskeisessä roolissa uudessa kaupassa, jossa asiointi on kätevää ja nopeaa.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 24.4.2018

Uudessa K-Supermarketissa asiointi on kätevää ja nopeaa, sinne on helppo tulla piipahtamaan ruokaostoksille. Kauppa on rakennettu alueen näköiseksi, ja se on kooltaan isohko lähikauppa. Liiketilaa on noin 900 neliötä. Myymälässä on Turun ensimmäiset sähköiset hinnannäytöt, joiden ansiosta hinta hyllynreunassa on aina sama kuin kassalla.

"Tämä on uniikki citykauppa ja se sijaitsee ehkä Suomen makeimmalla kauppapaikalla. Tulemme tekemään kaupasta hyvin erilaisen valikoimiltaan kuin perinteinen K-Supermarket”, K-kauppias Hannu Aaltonen kertoo.

Valikoima mietitään tarkasti alueen asiakkaiden tarpeisiin. Asiakkaiden toiveita esimerkiksi valikoimaan liittyen otetaan mielellään vastaan.

”Tulemme satsaamaan erityisesti lähituottajiin ja pienpanimotuotteisiin. Tarjoamme pienillekin toimijoille ja uusille kokeiluille hyllytilaa. Lisäksi kaupassa on palvelutiski, jonne tuodaan K-Citymarket Kupittaalta tutut täytetyt patongit ja salaatit myyntiin,” kertoo Hannu.

Palvelutiski on auki kaikkina viikonpäivinä. Kauppa palvelee laajoin aukioloajoin maanantaista lauantaihin 7–22 ja sunnuntaisin 10–22. Avajaisia vietetään torstaina 26.4. klo 10 alkaen.

”K-Supermarket Föri on hyvä esimerkki, siitä miten olemme uudistamassa K-Supermarket-ketjun kauppoja alueiden ja asiakkaiden tarpeiden mukaan räätälöidyiksi ruokakaupoiksi. Kahden vuoden sisällä meillä on yli 250 korkeatasoista ruokakauppaa kaikkialla Suomessa. Suhtaudumme ruokaan sekä laadukkaisiin raaka-aineisiin intohimoisesti ja haluamme laajentaa suomalaisten ruokareviiriä askel kerrallaan”, kertoo K-Supermarket-ketjun johtaja Anne Hujala.

K-kauppias Hannu Aaltonen, puh. 0400 522 757

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu lähes 240 kauppaa. www.k-supermarket.fi