K-Supermarket Hattulassa lähiruoka on sydämenasia

K-ryhmä aluetiedote 18.7.2017

K-Supermarket Hattula täyttyy paikallisista lähi- ja pientuottajista sekä lähiruokaa rakastavista asiakkaista, kun kaupassa vietetään pe-la 21.-22.7. klo 10-16 Paikallista sinulle -lähiruokatapahtumaa. Paikalla on useita asiakkaiden suosikkituotteiden takana olevia pientuottajia.

”Tapahtuman tarkoituksena on nostaa esille sitä, että myös täältä Hattulan ympäristöstä löytyy runsaasti lähi- ja pientuottajia, joiden tuotteita löytyy meidän valikoimastamme”, kertoo K-Supermarket Hattulan kauppias Miro Parjanen.

K-Supermarket Hattulan vahvuus on ehdottomasti se, että uusien lähi- ja pientuottajien tuotteita saadaan valikoimaan vaikka saman tien esimerkiksi asiakkaan tai tuottajan toivomuksesta. Kaupan lähiruokavalikoima on myös vertaansa vailla Hattulan alueella. Muun muassa perunat saapuvat kauppaan aivan nurkan takaa.

”On helppoa huomata, että myös asiakkaamme arvostavat lähiruokaa. Hattulan Herefordin liha on ehdottomasti kauppamme myydyintä”, kauppias iloitsee.

K-Supermarket Hattulassa on perjantaina ja lauantaina maistattamassa tuotteitaan ja kertomassa toiminnastaan muun muassa seuraavat lähi- ja pientuottajat: Kiipulan Puutarha, Jokioisten Leipomo, Penttilän tila, Ahlmanin tila. Lisäksi perjantaina Pelkolan emäntä on kaupalla grillaamassa makkaraa, ja lauantaina ruokamestarit grillaavat Hattulan Herefordin lihasta 300 ensimmäiselle asiakkaalle burgerit.

Kauppias toivottaa asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi Paikallista sinulle -tapahtumaan perjantaina ja lauantaina klo 10 alkaen.

K-Supermarket Hattula, kauppias Miro Parjanen, p. 044 3120887

Kesäsomettaja, Keskon päivittäistavaratoimiala, Saija Jantunen, p. 050 4333404

Paikallista sinulle -verkkosivut: http://www.k-supermarket.fi/paikallista-sinulle/

K-Supermarket