K-Supermarket Hertalle on myönnetty arvostettu Chain des Rotisseurs -järjestön tunnustus

Chaîne des Rôtisseurs -järjestö luovutti kilven helsinkiläisen K-Supermarket Hertan kauppias Markus Ranteelle tiistaina 2.6. Ruokakulttuuria edistävän järjestön korkein tunnustus kertoo kaupan korkeasta ruokavalikoiman laadusta ja palvelun tasosta.

K-ryhmä aluetiedote 3.6.2021

Chaîne des Rôtisseurs Finlande on Suomen merkittävin kansainvälinen gastronominen järjestö, jonka tavoitteena on edistää alan ammattilaisten ja harrastajien yhteistyötä, vaalia ja edistää kansallista ruokakulttuuria sekä kannustaa nuorten ammattilaiskokkien ja viiniammattilaisten kehittymistä.

”K-Supermarket Hertalle myönnetty kilpi on järjestömme korkein tunnustus. Se on merkki ruoan, raaka-aineiden ja palvelun korkeasta tasosta niin monipuolisuuden kuin laadunkin suhteen”, kertoo Vesa Loponen Chaîne des Rôtisseurs Helsinki -yhdistyksestä.

K-Supermarket Hertta on suunniteltu ruoanlaittajien toiveita kuunnellen. Keskeisessä roolissa ovat monipuolinen ja laaja tuoreosastojen valikoima, josta löytyvät laadukkaat perustuotteet. Ruoanlaiton harrastajille suunnattu erikoistuotteiden valikoima on tärkeä osa valikoimaa. Palvelun tasoon ja henkilökunnan ammattitaitoon satsataan.

”Olemme otettuja saamastamme tunnuksesta. Haluamme jatkossakin tarjota asiakkaillemme houkuttelevan valikoiman ja puitteet, josta löytyy kaikki tarvittava vaativillekin ruoanlaittajille. Jotta voimme palvella osaavimpiakin asiakkaitamme, sekä valikoimia että henkilökunnan ammattitaitoa kehitetään jatkuvasti”, kertoo K-Supermarket Hertan kauppias Markus Ranne.

K-kauppias Markus Ranne, puh. 050 535 5558
Chaîne des Rôtisseurs Helsinki, vouti Vesa Loponen, puh. 0400 605 045,
helsinki@rotisseurs.fi

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu yli 240 kauppaa. www.k-supermarket.fi