K-Supermarket Huutoniemi saa pikkuveljen – K-Market Kuninkaantien kauppiaaksi Janne Ylä-Autio

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 1.6.2017

K-Market Kuninkaantie Vaasassa saa 5. kesäkuuta oman kauppiaan. Entisen Siwan kauppiaaksi tulee kymmenen vuoden ajan K-Supermarket Huutoniemeä luotsannut Janne Ylä-Autio, jolla on jatkossa kaksi kauppaa saman tien varrella.

"K-Market Kuninkaantiestä tulee K-Supermarket Huutoniemen pikkuveli. Kauppa tunnetaan iloisesta palvelustaan, ja Kuninkaantien asiakkaita palvelee jatkossakin tuttu iloinen henkilökunta. Kätevän kokoisessa kaupassa asiointi käy helposti ja nopeasti. Lähdemme yhdessä henkilökuntamme kanssa ja asiakkaita kuunnellen kehittämään kauppaa entistä paremmaksi", K-kauppias Janne Ylä-Autio sanoo.

Jannen työura alkoi kirjanpitäjänä autokaupan parissa ja uralle on mahtunut myös muun muassa rauhanturvaajan töitä Kosovossa. Kauppiasuralle Jannen ajoi halu päästä vapaasti toteuttamaan itseään.

"Halusin vastuulliseen työhön, jossa pääsen itse vaikuttamaan asioihin. Kauppiasurani alkoi K-Market Suvilahdesta ja K-Supermarket Huutoniemessä sain juuri kymmenen vuotta täyteen", Janne kertoo.

K-Market Kuninkaantieltä löytyy ruokakaupan valikoiman lisäksi lähipalveluita kuten Matkahuollon pakettipalvelu ja Osta & Nosta -käteisnostopalvelu. Kauppojen henkilökunta siirtyy Ylä-Aution palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Jannen perheeseen kuuluvat avovaimo ja kaksi koiraa. Vapaa-ajan täyttävät monipuoliset liikuntaharrastukset ja kokeilut keittiössä uusien reseptien parissa.

Janne Ylä-Aution kaupat Vaasassa:

• K-Supermarket Huutoniemi (os. Kuninkaantie 69)
  • 5.6.2017 alkaen: K-Market Kuninkaantie (os. Kuninkaantie 13)

K-kauppias Janne Ylä-Autio, puh. 040 830 9774.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: